رئیس هیأت کشتی استان قم از قرار گرفتن تیم فرنگی قم بر سکوی چهارم رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 28 October 2016
به گزارش تابناک قم، محسن حلوایی اظهار کرد: تیمی جوان اما با انگیزه و آماده را روانه رقابت‌های مرحله دوم لیگ کشتی فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور کردیم و هدف ما بالاتر و مهم‌تر از قهرمانی، تجربه‌اندوزی و افزایش آمادگی کشتی‌گیران قم در آستانه رقابت‌های قهرمانی کشور و مسابقات انتخابی تیم ملی بود.

وی ادامه داد: مرحله دوم مسابقات لیگ کشتی فرنگی کشور از نظر کمی و کیفی در سطح قابل قبولی برگزار شد و کشتی‌گیران قم که گام نخست را با کسب برتری در یک مسابقه جذاب برابر تیم فلک‌الافلاک تهران برداشته بودند در نهایت به مقام چهارم دست پیدا کردند.

رئیس هیأت کشتی استان قم اضافه کرد: تیم قم در نخستین مسابقه خود از مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم فلک الافلاک تهران شد اما همان‌گونه که اشاره کردم هدف ما تجربه‌اندوزی اعضای این تیم بود و بیشتر به همین دلیل سه کشتی بعدی را واگذار کرد.

وی یادآور شد: مرحله دوم و پایانی مسابقات لیگ کشتی قهرمانی باشگاه‌های کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی به میزبانی تهران به انجام رسید و کشتی‌گیران تیم‌های حاضر در این لیگ برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت پرداختند.

حلوایی اضافه کرد: انگیزه بالا برای به دست آوردن مجوز حضور در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی جام باشگاه‌های 2016 جهان در اوکراین و مجارستان، موجب حساسیت و نزدیک رقابت کشتی‌‌گیران حاضر در این مرحله از رقابت‌های لیگ کشتی باشگا‌ه‌های کشور شده بود.

وی بیان کرد: مسابقات مرحله دوم و پایانی لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور با رقابت چهار تیم در رشته کشتی آزاد و پنج تیم در رشته کشتی فرنگی به میزبانی خانه کشتی شماره دو تهران به انجام رسید و به نمایندگی از هیأت کشتی استان قم تیم رشته فرنگی در این رقابت‌ها حضور یافت.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات به شکل دوره‌ای در یک گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند و در ترکیب تیم هیأت کشتی قم نیز با اینکه نفرات جوانی حضور داشتند اما اکثر آنها دارنده عناوین برتر مسابقات کشوری و برون‌مرزی در رده‌های سنی مختلف بودند.

وی ابراز کرد: رقابت‌های رشته کشتی آزاد مرحله دوم لیگ کشتی باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های بیمه رازی، رعد پدافند هوایی تهران، ستارگان کاشان و ستارگان ساری برگزار شد و در کشتی فرنگی نیز تیم‌های هیأت کشتی قم، بیمه رازی، شهدای مدافع حرم اندیمشک، فلک ‌الافلاک تهران و سینا صنعت ایذه حضور داشتند.

حلوایی با اشاره به نتایج تیم هیأت قم، بیان کرد: تیم هیأت قم در نخستین مسابقه خود با نتیجه 6 بر دو برابر تیم فلک‌الافلاک تهران به برتری رسید اما در کشتی‌های بعدی برابر بیمه رازی هشت بر صفر مغلوب شد، مقابل تیم سیناصنعت ایذه نمایش خوبی داشت اما 6 بر دو نتیجه را واگذار کرد و در جدال با تیم شهدای مدافع حرم اندیمشک پنج بر سه مغلوب شد و در حالی که تیم بیمه رازی به عنوان قهرمانی هر دو رشته آزاد و فرنگی دست یافت، تیم کشتی فرنگی قم در نهایت چهارم شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار