آینده‌نگری رهبر انقلاب دنیا را حیرت‌زده کرد
همه دنیا بدانند ایران آزاد، مستقل، مقتدر، سرنوشت،آرمان و ایده های خود را با جناح های سیاسی و دعواهای بچه گانه داخلی آمریکایی ها گره نزده و رفت و آمدها و جابجایی افراد در این کشور را مهم نمی دانیم.
کد خبر: ۳۲۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 11 November 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با اشاره به انتخابات در امریکا عنوان کرد: آمریکا نماد تمدن مادی و استکباری جهان است و امروز شناخت دشمن توسط ملت ایران از ضروریات مهم پیمودن در راه است.

امام جمعه موقت قم در واکنش به نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: همه دنیا بدانند ایران آزاد، مستقل، مقتدر، سرنوشت،آرمان و ایده های خود را با جناح های سیاسی و دعواهای بچه گانه داخلی آمریکایی ها گره نزده و رفت و آمدها و جابجایی افراد در این کشور را مهم نمی دانیم.

وی تصریح کرد: مردم آمریکا هر چند وقت یک بار توجه به فروپاشی این تمدن پوشالی در کشورشان می کنند و 99 درصد مردم در آمریکا این فروپاشی را حس می کنند بی شک عمق تمدن غرب در حال نابودی و فروپاشی است چرا که با مشکلات زیادی از دورن مواجه اند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور بیان کرد: مردم آمریکا نیز گرفتار این دعواهای جناحی در چنگال احزاب و دولتمردان آمریکایی هستند در این میان برخی از قدرت های ضعیف در صدد وصل شدن به قدرت پوشالی آمریکا هستند اما این ها بدانند که روزی تسلیم اراده و اقتدار ایران و ملت ان خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی ها و آینده نگری رهبری حوادث آمریکا را مشاهده کردیم معظم له با مردم شناسی خود و با الهام از معارف ناب الهی و بصیرت همه جریانات آمریکا را به خوبی می شناسند و این پیش بینی جهان را حیرت زده و بهت زده کرد.

رئیس جامعه المصطفی با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و عرض ادب میلیون‌ها نفر به پیشگاه سالار شهیدان است، گفت: اربعین پاسداشت قیام سالار شهیدان و پشتوانه حرکت مظلومان عالم است، از همه شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی عظیم باید تشکر کرد و امیدواریم که امسال هم مانند سال‌های قبل شاهد حماسه بزرگ و کم‌نظیر تاریخی باشیم، امیدواریم که این حماسه با نظم و انضباط و رعایت اصول و ارزش‌های اسلامی برگزار شود.

وی در ادامه بر لزوم برخورد با پرونده های فساد در کشور تاکید کرد و گفت: اختلاس و فیش های نجومی مایه شرمندگی است و باید فراتر از نگاه های بسته درصدد اصلاح اقتصاد باشیم.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم و قوای سه گانه در برابر فساد قد علم کنند، عنوان کرد: فساد قابل تحمل نیست و ملتی که با مشکلات عدیده مواجه است مطالبه برخورد با مفسدان را دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
ملت ازروزیکه اختلاسهاشروع شددشمنان واقعی خودراشناخت!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار