در حالی که عملکرد شهردار قم تا حدودی باعث جلب اطمینان اعضای شورای اسلامی شهر و نیز طیف های گسترده ای از مردم و مدیران استان را فراهم آورده ، متاسفانه برخی جریانات خارج از استان به هدایت موج تخریبی علیه سقاییان نژاد مشغول هستند.
کد خبر: ۳۲۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 13 November 2016
به گزارش تابناک قم، کارنامه قابل قبول در کنار مدیریت طولانی وی در شهرداری اصفهان موجب شد که از همان ابتدای به دست گرفتن سکان شهرداری کلانشهر قم توقعات مردم از وی تا حدود زیادی بالا باشد، چه آن که به هر حال سقائیان نژاد آمده بود تا اولاً چاره ای برای میراث بدهی سنگین و انبوهی از پروژه‌های نیمه کاره استان باشد و ثانیاً آن که در حد توان خود سر و سامانی به شهری که مفتخر به آشیانه بودن اهل بیت(ع) است ، بدهد.

در مدت اخیر نیز مدیریت خوب و به ویژه تلاش در مسیر نظم و سروسامان دادن به پروژه های استانی و نیز مشخص شدن منابع مالی برای تسویه‌بدهی‌های گذشته موجبات رضایت اعضای شورای اسلامی شهر را از وی فراهم آورده است، هر چند که هنوز هم مردم منتظر عملکرد آقای شهردار در اتمام هر چه سریعتر پروژه های نیمه کاره هستند.

ورای قضاوت درباره عملکرد شهردار، آنچه ناپسند است این که متاسفانه موج تخریبی علیه وی نه از درون استان بلکه از زادگاه وی هدایت می شود به طوری که به تازگی یکی از سایت های نه چندان مطرح استان اصفهان در روزهای اخیر با دستاویز شدن به تکنیک‌های منسوخ تخریبی و با رپرتاژ آماتورگونه یک خبر دست چندم پیش قراول این موضوع شده است.

جالب این که سقائیان نژاد پس از آمدن به قم و با وجود اصرار مکرر بخشی از مردم اصفهان و نخبگان اصولگرای آن هیچ گونه علاقه‌ای به مشارکت و حضور در عرصه سیاسی اصفهان ابراز نکرده است.

این جوسازی‌های رسانه‌ای در حالی رخ می‌دهد که مردم قم همچنان امیدوارند که با مدیریت وی بتوانند وضعیت شهری خودشان را مطلوب‌تر و بهتر از گذشته ببیند اما با این حال به نظر می‌رسد اتاق تخریب اصفهان از ترس بازگشت شهردار کنونی قم به عرصه سیاسی و مدیریتی دیار نصف جهان هر روز دست به بازی رسانه‌ای جدیدی برای تخریب وی می زند.

این در حالی است که اعضای شورای اسلامی شهر قم نه تنها رضایت مطلوبی از عملکرد شهردار خود دارند بلکه حتی خواستار تداوم همکاری با وی در دوره بعدی شورای اسلامی شهر قم هستند.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
میشه بفرمایید کجا مردم قم از عملکرد ایشان راضی هستند ؟ چرا تملق بی دلیل می کنید ؟ اینهمه پروژه زخمی شده در قم است . آن وضعیت اتوبوسهای شهری را هم ببینید چه بلبشویی راه انداخته در مرکز شهر و فقط به نفع تاکسی داران شده . توی زمان رکود بانکها هم زحمت کشیدند رفتند اوراق مشارکت 24 درصدی توی بورس منتشر کردند که همه این اوراق توسط افراد خاص در بورس خریداری شده . یعنی جیب همان افراد خاص در بورس پر می شود از محل بودجه شهرداری قم ! وقتی سود بانکی در حال کم شدن است ، انتشار اوراق مشارکت با سود 24 درصدی به نفع مردم قم است ؟!!! در مورد عوارض 70 میلیارد تومانی بیمارستان جمکران هم که خبرش چند روز قبل منتشر شد ، کار همین شهرداری زیردست ایشان است که تقاضای این عوارض را کرده است . کجای عملکرد ایشان جای دفاع دارد ؟ این که ایشان در عرض یک شب از شهرداری اصفهان برکنار شود و در عرض یک روز بعدش با انتصاب بعضی نماینده های ذی نفوذ قم ، به شهر قم تحمیل شود افتخار دارد ؟ مگر شورای شهر ایشان را انتخاب کرد ؟ چرا به مردم راستش را نمی گویید ؟ نکند این هم برجام است که در 20 دقیقه تحمیل شد ؟!!! میدانم منتشر نمی کنید
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
این بنده خدا تازه آمده قم. اجازه بدیم یک مدت بگذره بعد قضاوت کنیم. الان شهر قم تبدیل شده به کارگاه عمرانی و در هر منطقه یک طرح و پروژه در حال انجام هست.این ها بعد از گذشت زمان به بار میشینه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار