در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال
تیم فوتبال تراکتورسازی از تساوی پرسپولیس برابر پیکان نهایت استفاده را برد و با برتری برابر صبای قم به صدر جدول رده بندی شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر صعود کرد.
کد خبر: ۳۳۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 25 November 2016
به گزارش تابناک قم، تراکتورسازی امروز در تبریز از ساعت 14:30 در ورزشگاه اختصاصی‌اش به مصاف صبای قم رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک سرخپوشان تبریزی خاتمه یافت.

تیم تراکتورسازی تبریز با برتری مقابل صبای قم در دیدار هفته یازدهم صدرنشین لیگ شد.

محمد ابراهیمی در دقیقه 54 و محمد ایرانپوریان در دقیقه 66 از روی نقطه پنالتی برای تراکتورسازی گلزنی کردند و تک گل صبا هم توسط احمد حسن‌زاده در دقیقه 71 به ثمر رسید.

شاگردان مرفاوی بعد از زدن گل اول، حملات زیادی روی دروازه تیم قلعه نویی تدارک دیدند اما حاصلی نداشت.

تراکتورسازی با این پیروزی 23 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد. صبای قم هم 9 امتیازی و در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

به سختی سه امتیاز را گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل صبای قم در مورد پیروزی دو بر یک تیمش و صعود به صدر جدول بیان کرد: خدا را بابت کسب این پیروزی آن هم در یک بازی سخت و درگیرانه شکر می‌کنم. یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما مقابل صبا بود. آنها با دوندگی فضا را بستند. در نیمه دوم با تغییر سیستم از عرض زمین بیشتر استفاده کردیم و خدا را شکر به سه امتیاز رسیدیم. 
 
امیر قلعه‌نویی ادامه داد: تا قبل از دریافت گل که بچه‌گانه هم بود خوب کار کردیم. بعد از گل تحت فشار قرار گرفتیم. سه امتیاز سخت را گرفتیم. فوتبال مدرنی مقابل تیم سختکوش صبا انجام دادیم حریف با سیستم 4-3-3 بسیار خوب فضا را بستند. همین که این جمعیت در ورزشگاه حاضر می‌شود به بازیکنان شوق می‌دهند. امیدوارم ورزشگاه یادگار هم به زودی مهیای برگزاری بازی شود. 
 
مرفاوی در نشست خبری حاضر نشد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی حضور نیافت.
 
در حالی که صمدمرفاوی سرمربی تیم صبای قم قرار بود پس از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد، اما پس از دیدار وی به محل نشست خبری نرفت. 
 
فاصله زیاد محل نشست تا زمین مسابقه یکی از دلایلی است که مربیان تیم‌های مهمان در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تمایلی به شرکت در نشست ندارند.

البته روز گذشته نیز به دلیل پرواز دیرهنگام صبا، مرفاوی نتوانسته بود پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار