جانباختن زائران رضوی نتیجه سوءمدیریت در حمل و نقل کشور است
درگذشت جانسوز این عزیزان، مرگ طبیعی نبوده و معلول مستقیم تقدیر الهی نیست بلکه نتیجه سوءمدیریت حمل و نقل کشور است و باید این مسئله جداً تعقیب شود و مسبب یا مسببان محاکمه شوند.
کد خبر: ۳۳۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 27 November 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله جعفر سبحانی با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از زائران حسینی و رضوی، نسبت به حادثه برخورد دو رام قطار در مسیر مشهد واکنش نشان داد.

متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ‌

قال الله تعالی‌:  وَمَنْ یَخْرُجْ مِنْ بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ

خبر جانباختن شهادت‌گونه گروهی از شهروندان آذربایجانی را در مسیر زیارت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) دریافت کردم. تو گویی آنان پروانه‌‌وار در مسیر زیارت محبوب، پر و بال ریخته و قبل از به آغوش گرفتن قبر امام معصوم(ع) به لقاء او پیوستند.

درگذشت جانسوز این عزیزان، مرگ طبیعی نبوده و معلول مستقیم تقدیر الهی نیست؛ بلکه نتیجه سوء‌مدیریت حمل و نقل کشور است و باید این مسئله جداً تعقیب شود و مسبب و یا مسبب‌ها محاکمه شوند.

این مصیبت بزرگ با مصیبت بزرگ دیگری همراه شد که گروهی از علاقمندان خاندان رسالت در زیارت اربعین در سرزمین عراق به دست دژخیمان‌ سفاک به شهادت رسیدند.

اینجانب این دو فاجعه عظیم و ناگوار را به خانواده‌های آنان و عموم همشهریان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای عزیزان از دست رفته علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل خواهانم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار