به علت خستگی و خواب آلودگی راننده صورت گرفت
در ساعت 3 بامداد امروز در اتوبان قم تهران، کیلومتر 45 یک دستگاه اتوبوس اسکانیا که از آبادان به تهران در حال حرکت بود پس از برخورد با گاردریل و ورود به لاین مخالف، موجب مجروحیت 14 نفر از هموطنان شد.
کد خبر: ۳۳۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 27 November 2016
به گزارش تابناک قم، انحراف یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قم تهران در ساعت سه بامداد امروز موجب مجروحیت 14 نفر از هموطنان شد.

براساس این گزارش، این حادثه در کیلومتر 45 اتوبان بر اثر انحراف اتوبوس از خط قم تهران به سمت محور تهران قم رخ داد.

معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم، در این خصوص گفت: پس از اعلام حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی 115 قم، به سرعت چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و به مجروحان خدمات درمانی لازم ارائه شد.


مهدی فراهانی افزود: بر این اساس، چهار مجروح حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی نکویی قم منتقل شده و 10 مجروح دیگر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه توسط پرسنل اورژانس 115 درمان شدند.

وی گفت: با توجه به سرما و برودت شدید هوا همزمان با ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان این حادثه با استفاده از یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و تعدادی آمبولانس، تمام 26 سرنشین اتوبوس به جز افراد آسیب دیده به قم منتقل شدند.

خستگی و خواب آلودگی راننده علت حادثه

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم نیز گفت: گفت: در این حادثه اتوبوس اسکانیا پس از برخورد با تیر برق و گاردریل وسط آزادراه، با عبور از باند مخالف، از جاده خارج می شود.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد افزود: توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده، موجب انحراف این اتوبوس شد.

وی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: پس از 2 ساعت رانندگی، 10 تا 15 دقیقه استراحت کنند و سپس ادامه مسیر دهند و در صورت احساس خواب آلودگی به هیچ وجه رانندگی نکنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده ها، تجهیزات زمستانی داخل خودرو به همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
لطفا بارانندگان خاطی باشدت برخورد کنید وازرانندگان منظبط تجلیل کنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار