برخورد خودرو وانت با تریلر درمحور سلفچگان ساوه 2 کشته برجای گذاشت. علت حادثه بی احتیاطی ناشی از خواب آلودگی و نداشتن توجه به جلو اعلام شده است.
کد خبر: ۳۳۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷ 02 December 2016
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در گفتگو با خبرنگار تابناک قم، از برخورد یک دستگاه وانت با تریلر در محور سلفچگان به ساوه خبر داد.

مهدی فراهانی افزود: افزود: علی رغم حضور سریع عوامل اورژانس متاسفانه بر اثر شدت جراحت وارده دو راننده وانت و تریلر حدودا 30 و 35 ساله در دم جان باختند.

وی تصریح کرد: علت حادثه بی احتیاطی ناشی از خواب آلودگی و نداشتن توجه به جلو اعلام شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: همچنین تصادفی بین دو خودرو پاترول و پراید درجاده جنت آباد واقع در محورقدیم قم کاشان، ۵ مجروح بجای گذاشت.

وی افزود: جهت انتقال مجروحان این تصادف 3 آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد، که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

قاتل خاموش درکمین خانواده ها 

فراهانی با اشاره به دیگر مأموریت‌های اورژانس در شب گذشته خاطرنشان کرد: گازخطرناک مونواکسیدکربن (co) باعث شد مادر و 2 فرزند خردسالش دچار اختلال هوشیاری شده که با تماس بموقع و نیز حضور سریع پرسنل و۳ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ هر۳ عضو خانواده همزمان با دریافت اقدامات درمانی فوریتی به مرکزدرمانی جهت ادامه وتکمیل درمان منتقل شدند.

وی ادامه داد: براساس آخرین اطلاعات حاصله، حال دختربچه 7 ساله این خانواده متاسفانه چندان رضایت بخش نیست.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در خاتمه گفت: با شروع فصل سرما در استان تاکنون ۸ نفر بر اثر مسمومیت با گاز co جان خود را از دست داده اند، وتعداد ۳۵ نفر دچار مسمومیت بادرجات مختلف شده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار