مدیرکل فرهنگی جامعة‌المصطفی‌ العالمیه مطرح کرد
مدیرکل فرهنگی جامعةالمصطفی‌العالمیه گفت: 600 نفر از طلاب جامعةالمصطفی در همایش تجدید بیعت با امام زمان(عج) حضور دارند و پیام این همایش را به مردم کشورهای خود منتقل می‌کنند.
کد خبر: ۳۴۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۴ 09 December 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام حسین مرادی در همایش «عهد جانان» که با حضور بیش از 2 هزار طلبه و دانشجو در شبستان امام علی(ع) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه عطش مهدویت‌پژوهی در ملل مختلف به خوبی قابل مشاهده است، اظهار کرد: جامعة‌ المصطفی‌ العالمیه در 132 ملیت 45 هزار فارغ‌التحصیل دارد و 30 هزار نفر از 120 ملیت مختلف در 80 کشور برای معرفت‌جویی و کسب تعالیم الهی تلاش می‌کنند.

وی از ارتباط جامعة‌المصطفی‌ العالمیه با 220 تشکل و انجمن فرهنگی یاد کرد و افزود: 600 نفر از طلاب جامعة‌المصطفی در همایش تجدید بیعت با امام زمان(عج) حضور دارند و پیام این همایش را به مردم کشورهای خود منتقل می‌کنند.

مدیرکل فرهنگی جامعة المصطفی‌ العالمیه با تاکید بر اینکه رسانه‌های اسلامی به محتوای غنی تولید شده توسط طلاب نیازمند است، مطرح کرد: روحانیون باید پیام اسلام را به نقاط مختلف جهان انتقال دهند تا تحقق تمدن نوین اسلامی رقم زده شود.

وی ضمن تقدیر از اهتمام مسؤولان مسجد مقدس جمکران نسبت به برگزاری همایش عهد جانان خاطرنشان کرد: 12 نفر از طلاب به عنوان نماینده کشورهای مختلف در این همایش بیعت‌نامه با امام زمان(عج) را قرائت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار