رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: پروژه ساماندهی میدان مطهری چند سال است در برنامه شهرداری قرار دارد ولی متأسفانه این پروژه ساماندهی به دلایل مختلفی پیشرفتی نداشته است.
کد خبر: ۳۴۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 09 December 2016
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی با اشاره به نامناسب بودن وضعیت میدان مطهری اظهار داشت: پروژه ساماندهی میدان مطهری چند سال است در برنامه شهرداری قرار دارد ولی متأسفانه این پروژه ساماندهی به دلایل مختلفی پیشرفتی نداشته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با طرفین این پروژه افزود: تاکنون جلسات زیادی در این رابطه انجام‌شده ولی پیشرفت قابل‌توجهی در ابعاد مختلف آن و گرفتن تصمیمات نداشته‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مجموعه شهرداری آماده تملک محدوده میدان مطهری است و تعدادی واحد تجاری در مجتمع شمسه آماده تهاتر با املاک این پروژه است ولی با این شرایط هم مذاکرات پیشرفت قابل‌توجهی نداشته است.

وی بخشی از مشکل در عدم پیشرفت این پروژه را مربوط به آستان مقدس حرم مطهر دانست و گفت: به علت برخی مالکیت‌ها توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آنان باید عزم جدی‌تری برای ساماندهی میدان مطهری داشته باشد و با برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای آن همکاری لازم را انجام دهند.

بیاتی مالکیت برخی افراد در این میدان را از دیگر مشکلات عدم پیشرفت پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرداری این آمادگی را دارد که در مجتمع تجاری شمسه به‌عنوان معوض به این افراد واحد تجاری واگذار کند.

وی با تأکید بر آنکه هنوز نتوانسته‌ایم با مالکین و آستان حضرت معصومه (ع) به توافق برسیم، ابراز کرد: پیگیر آن هستیم تا شرایطی به وجود آید که زمینه اجرایی شدن این پروژه را فراهم کند چرا که این میدان به علت مرکزیت در شهر قم و مرکزی برای تبادل ترافیکی نیاز است زودتر ساماندهی شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار