مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: طی دو روز گذشته 32 عملیات آتش‌نشانی در شهر قم انجام شد که طی آن اطفای هفت مورد حریق صورت گرفت.
کد خبر: ۳۴۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 09 December 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به افزایش برودت هوا در روزهای آینده در شهر قم و ضرورت رعایت موارد ایمنی از سوی مردم اظهار کرد: بسیاری از خطرات احتمالی در فصل زمستان با تشدید برودت هوا به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی و استفاده از دستگاه‌های گرمایشی گازسوز است که امیدواریم مردم این موارد را رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه بررسی مداوم دستگاه‌های گرمایشی و مسیر انتقال گاز ضروری است گفت: نشتی گاز CO خطرات زیادی برای مردم داشته که از تمام همشهریان خواستاریم این مساله را جدی گرفته و نسبت به خطرات احتمالی این قاتل خاموش حساس باشند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 32 عملیات آتش‌نشانی در دو روز گذشته در قم خبر داد و افزود: این عملیات‌ها شامل نجات، اطفای حریق و ایمن‌سازی بود.

وی با تاکید بر اینکه در 48 ساعت گذشته در شهر قم هفت حریق خاموش شده است اظهار کرد: در این مدت حریق یک مورد منزل، یک مورد ضایعات، سه مورد خودرو و دو مورد کامیون خاموش شد.

جعفری با اشاره به عملیات‌های نجات انجام شده در دو روز گذشته تصریح کرد: در 48 ساعت گذشته هفت عملیات نجات صورت گرفت که طی آن چهار مورد رفع محبوسی در منزل، دو مورد رفع محبوسی داخل آسانسور و یک مورد انگشتربری انجام شد.

وی اجرای 18 مورد عملیات ایمن سازی را یادآور شد و گفت: در این عملیات‌ها نیز دو مورد ایمن سازی فروریختن سقف، پنج مورد بازگشایی درب خودرو، سه مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد رفع آب گرفتگی، یک مورد رفع نشت سوخت خودرو، یک مورد رفع نشت گاز شهری یک مورد قطع آژیر و... انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تاکید بر اینکه نیروهای این سازمان به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به همشهریان هستند تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه مشکلی مردم می‌توانند با سامانه 125 آتش‌نشانی تماس بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار