هفته هفتم لیگ برتر فوتبال نوجوانان
تیم فوتبال نوجوانان صبای قم آخرین مسابقه خود از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی بازی های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را با شکست برابر تیم تراکتورسازی تبریز پشت‌سر گذاشت.
کد خبر: ۳۴۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 09 December 2016
به گزارش تابناک قم، فوتبالیست‌های صبای قم بعد از هفته‌های دوم و ششم مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال نوجوانان ایران که برابر گسترش‌فولاد تبریز و ملوان بندر انزلی دو شکست را تجربه کرده بود، عصر امروز سومین باخت این فصل را در خانه خود برابر تراکتورسازی تبریز پذیرفت.

صبای قم که هفته قبل نیز در میهمانی تیم ملوان بندر انزلی ناکام بود و برابر حریف با دو گل شکست خورده بود، عصر نوزدهمین روز آذر ماه در آخرین دیدار نیم‌فصل نخست مرحله گروهی در اندیشه کسب چهارمین پیروزی این فصل برابر تراکتورسازی تبریز قرار گرفت اما شکست سنگینی را تجربه کرد.

تماشاگرانی که برای تماشای مسابقه خانگی صبای قم برابر تراکتورسازی تبریز از هفته پایانی نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به ورزشگاه تختی قم رفته بودند، بازی جذاب و پرگلی را تماشا کردند اما این دیدار به باخت صبا منجر شد.

صبای قم و تراکتورسازی تبریز تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتبال نوجوانان بودند و برای تقویت موقعیت خود به منظور کسب مجوز صعود به مرحله نهایی برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند، دیداری که 6 گل داشت و در نهایت تراکتورسازی به برتری چهار بر دو دست یافت.

صبای قم که بر خلاف فصول قبل امسال با کسب نتایج قابل قبول خود را به عنوان یکی از تیم‌های آماده و پرقدرت گروه دوم فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان معرفی کرده بود، نیم‌فصل نخست را با سه برد و سه باخت به پایان رسید تا از 6 بازی و 18 امتیاز نیم‌فصل، 9 امتیاز اندوخته باشد.

تیم صبای قم که بین هفته سوم تا پنجم در سه بازی متوالی لیگ امسال مقتدرانه مقابل حریفان خود به میدان رفت و موفق به کسب سه پیروزی متوالی شد امروز با وجود اینکه توسط مهدی امیری‌نژاد و مهدی خوش‌دل دو بار دروازه تیم تراکتورسازی تبریز را باز کرد اما با کاستی‌هایی که در خط دفاعی داشت به تیم صدرنشین جدول رده‌بندی گروه دوم این رقابت‌ها باخت تا نخستین باخت خانگی این فصل را بپذیرد.

تیم نوجوانان صبای قم امسال با سرمربیگری محسن یزدی از مربیان بومی استان قم با توجه به اینکه در یک گروه هفت تیمی قرار دارد، در هفته نخست از دور برگشت بازی‌ها با قرعه استراحت روبه‌رو شده است و نظاره‌گر عملکرد دیگر رقبا برای 6 بازی دور برگشت خواهد بود.

مسابقه بعدی صبای قم از هفته نهم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود و نماینده فوتبال قم چهارمین بازی خانگی این فصل را برابر گسترش‌فولاد تبریز انجام می‌دهد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار