رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری یک سارق خودرو در قم خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس به سرقت پنج دستگاه خودرو و 29 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار اعتراف کرد.
کد خبر: ۳۴۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹ 09 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی، اظهار کرد: مأموران انتظامی استان حین گشت‌زنی به فردی مشکوک شده که وقتی با اظهارات ضد و نقیض وی مواجه می‌شوند نامبرده را برای انجام تحقیقات به مقر انتظامی منتقل می‌کنند.

وی بیان کرد: در بازرسی از متهم چهار دستگاه گوشی تلفن همراه و سه عدد کارت عابر بانک مربوط به افراد غیر کشف که در ادامه نامبرده به همراه پرونده متشکله برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کارآگاهان آگاهی نیز بلافاصله با اخذ دستور از مقام قضایی استان از منزل وی بازرسی و چندین مدارک شناسایی مربوط به افراد مختلف و همچنین گوشی‌های تلفن همراه مسروقه کشف کردند.

وی اضافه کرد: نامبرده در مواجهه با مدارک به‌دست آمده لب به اعتراف گشود و به سرقت پنج دستگاه خودرو و نیز 29 فقره سرقت از داخل خودرو در قم با همدستی یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار اعتراف کرد.

کرمی افزود: در ادامه بلافاصله همدست متهم نیز در یک عملیات پلیسی دستگیر شده و این افراد پس از تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار