شهردار قم گفت: باغ پرندگان، اجرای فاز ۱ و ۲ تله‌کابین، باغ گل‌ها و آکواریوم قم از طرح‌های مهمی است که شهرداری در حال پیگیری و برنامه‌ریزی برای اجرا آنهاست.
کد خبر: ۳۴۰۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰ 09 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سقائیان نژاد با تأکید بر توجه مدیریت شهری در بهره‌گیری از نمادهای اسلامی در شهر اظهار داشت: نمادهای شهری در قم باید نماد شهر اسلامی باشد اما این مسائل در برنامه‌های بلندمدت شهرداری تعریف‌شده است.

شهردار قم بابیان اینکه در حال حاضر اولویت شهرداری بر اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره و ناتمام است افزود: پروژه‌های مهمی سر راه وجود دارد که ترافیک زیادی در سطح شهر ایجاد کرده و مردم را آزار داده است از همین رو تمام توان خود را برای اتمام این پروژه‌ها به کار گرفته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر برنامه قم 1400 مدت یک ماه است که به تصویب رسیده ادامه داد: در سال 94 و امسال برنامه‌ها را به‌صورت پروژه محور پیش رفتیم و می‌توانیم این نوید را به شهروندان بدهیم که تا پایان امسال تقریباً 100 درصد پروژه‌های نیمه‌کاره به اتمام خواهد رسید.

به گفته سقائیان نژاد، پروژه‌های منوریل و مترو از پروژه‌های ادامه‌دار هستند اما دیگر پروژه‌های نیمه‌کاره و کلیدی همچنین پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری ازجمله ایجاد 24 بوستان در سطح شهر، ورودی جعفریه ـ قم، ایمن‌سازی 82 درصد پارک‌ها، آماده‌سازی ایستگاه‌های آتش‌نشانی، نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی با ورود 1000 دستگاه تاکسی و 40 دستگاه اتوبوس از مهم‌ترین اقداماتی است که تا پایان امسال به نتیجه می‌رسد.

شهردار قم با اشاره به پروژه‌های تفریحی و فرهنگی گفت: باغ پرندگان، اجرای فاز 1 و 2 تله‌کابین، باغ گل‌ها و آکواریوم قم از طرح‌های مهمی است که در حال پیگیری و برنامه‌ریزی برای اجرا است.

وی به افزایش 300 هکتاری فضای سبز قم در سال گذشته اشاره کرد و گفت: 300 هکتار فضای سبز نیز در سال جاری به ظرفیت استان افزوده می‌شود که با مجموع اقدامات صورت گرفته در ادامه به بحث نمادها و ظاهر شهر هم رسیدگی خواهیم کرد.

سقائیان نژاد فعالیت وانت‌بارها و دست‌فروشان را به‌عنوان نمادهای نازیبای شهر قم برشمرد و تصریح کرد: برای زیباسازی شهر و ساماندهی دست‌فروشان و وانت‌بارها در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم نیروی انتظامی و دستگاه قضایی همکاری گسترده‌ای در این زمینه داشتند اما این طرح اقدامی بلندمدت بوده و نیازمند مشارکت شهروندان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار