هفته سیزدهم لیگ برتر؛
تیم‌ فوتبال صبای قم در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه 1بر4 بازی را به تیم سپاهان اصفهان واگذار کرد. صبا با این شکست و ۹ امتیاز، تیم فانوس بدست شد و در رده پانزدهم قرار گرفت.
کد خبر: ۳۴۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 09 December 2016
به گزارش تابناک قم، از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، دیدار تیم‌های سپاهان و صبای قم از ساعت 14:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان باحضور 4 هزار تماشاگر آغاز شد که این بازی در نهایت با نتیجه 4 بر یک به سود سپاهان به پایان رسید.

سپاهان در نیمه اول موفق به گل‌زنی شد و دو بار دروازه حامد لک را باز کرد تا با خیال آسوده به رختکن برود.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که بروی حرکت زیبای فرید کریمی بهزادی، مهرداد محمدی دومین گل خودش و سومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

تیم سپاهان در نیمه دوم موقعیت‌های زیاد و خطرناکی داشت که می‎‌‌توانست بازهم به گل برسد اما با بی‌دقتی بازیکنانش ناکام بود.

در دقایق پایانی بازی بود که قاسم دهنوی بر روی یک ضربه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و اما دیری نگذشت که حسین پاپی بازیکن تعویضی عبدالله ویسی سپاهان با یک فرار زیبا مجدد سپاهانی‌ها را به گل رساند. 

قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده داشت.

سپاهان با این برتری ۱۸ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد. صبای قم هم با ۹ امتیاز تیم فانوس بدست شد و در رده پانزدهم قرار گرفت.

صبا کمبود بازیکن دارد

مربی تیم فوتبال صبای قم، در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: باید بگویم که ما می‌توانستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم اما بالاخره به خاطر برخی مشکلات و البته عملکرد خوب سپاهان، نتوانستیم پیروزی را ازآن خود کنیم.

مرتضی کاشی در پاسخ به سئوالی درباره کم‌کاری بازیکنان صبا در این مسابقه ادامه داد: بحث کم‌کاری وجود ندارد اما صبا بر اساس داشته‌های خود بازی می‌کند و باید قبول کرد که ما در برخی پست‌های خود، با کمبود بازیکن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه برخی چیزها از عهده مربیان خارج است، گفت: ما همه تلاش خود را برای پیروزی مقابل سپاهان به کار گرفتیم و تیم سپاهان را آنالیز کرده بودیم اما نبود چند بازیکن در خط دفاعی، عملکرد ما را در این مسابقه تحت تأثیر قرار داد.

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه سپاهان در مجموعه خود هزینه‌های سنگینی برای بازیکنان مد نظر ویسی انجام داده، خاطرنشان کرد: با این حال، صبای قم از همه نظر مشکل و کمبود دارد و دست تیم ما بسیار خالی است.

وی پیرامون اینکه آیا مدیران صبا همچنان از کادر فنی تیم حمایت می‌کنند یا خیر، گفت: مدیران باشگاه پای کادر فنی تیم ایستاده‌اند اما باید دید در ادامه چه اتفاقاتی صورت می‌گیرد و اگر این کمبودها ادامه داشته باشد، در نیم‌فصل دوم به مشکل بر می‌خوریم.

کاشی اضافه کرد: بازیکنان مد نظر کادر فنی باید از سوی صمد مرفاوی اعلام شوند اما نباید فراموش کرد که به فکر جذب بازیکنان مد نظر خود در این زمینه هستیم. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار