هفته ششم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر
تیم والیبال کریمه قم ششمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را برابر تیم صدرنشین این مسابقات واگذار کرد.
کد خبر: ۳۴۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱ 10 December 2016
به گزارش تابناک قم، فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور به شکل کابوس‌واری برای تیم والیبال کریمه قم در حال برگزاری است زیرا این تیم در ششمین مسابقه متوالی خود در این رقابت‌ها تن به شکست داد تا همچنان در انتهای جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

تیم والیبال کریمه قم بعد از پذیرفتن پنج باخت متوالی تا پایان هفته پنجم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، در مسابقه هفته ششم خود برابر تیم شهرداری‌جوان ارومیه به میدان رفت و بار دیگر طعم تلخ شکست را چشید.

ششمین هفته نیم‌فصل نخست مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه نوزدهم آذرماه آغاز شد و تیم کریمه قم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال دو روز بعد جدال سخت و نفس‌گیر در مصاف با تیم مقاومت فرمانداری مهاباد، در بازی هفته ششم برابر تیم شهرداری جوان ارومیه باخت.

در واقع بازی‌های هفته ششم لیگ دسته اول والیبال از امروز جمعه نوزدهم آذر ماه با انجام یک بازی در گروه نخست مرحله مقدماتی آغاز شد و سایر دیدارهای این هفته که هفت مسابقه بین 14 تیم دیگر حاضر در گروه‌های اول و دوم است روز یکشنبه بیست و یکم آذر به انجام می‌رسد.

تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته ایران در تلاش برای به دست آوردن یکی از چهار سهمیه صعود از هر گروه به مرحله پلی‌آف جام شهدای منا این هفته نیز هشت مسابقه برگزار می‌کنند و در مهمترین بازی برای علاقمندان به والیبال در قم، کریمه به مصاف شهرداری جوان ارومیه رفت با چهارمین باخت سه بر صفر این دیدار حساس را در حضور پرتعداد علاقمندان به والیبال ترک کرد.

کریمه قم در هفته پنجم بازی‌ها نیز دو روز قبل در یکی از حساس‌ترین دیدارهای خود در گروه نخست مقدماتی را برابر تیم مقاومت فرمانداری مهاباد انجام داد و سه بر صفر باخته بود تا بدین‌شکل چهار باخت با این نتیجه در مقابل تیم‌های عقاب نیروی هوایی تهران، سپهر الکتریک قزوین، مقاومت فرمانداری مهاباد و شهرداری‌جوان ارومیه در کارنامه این تیم به ثبت رسیده باشد، ضمن اینکه نماینده قم یک باخت سه بر دو در جدال با عقاب سبلان اردبیل و یک باخت سه بر یک در میهمانی تیم اتحاد جوان همدان کسب کرده است.

نماینده والیبال قم در حالی که از 6 مسابقه خود 6 باخت متوالی در کارنامه دارد، تنها با کسب یک امتیاز در مکان هشتم و آخر جدول رده‌بندی گروه نخست این رقابت‌ها جای گرفته و در هفته پایانی نیم‌فصل مرحله مقدماتی این بازی‌ها برابر تیم کاله‌جوان مازندران به میدان می‌رود تا پیش از پایان نیم‌فصل نخستین برد خود را کسب کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار