فیلم سینمایی «360 درجه به کاپیلا» با کارگردانی حامد شایسته و تهیه‌کنندگی و بازی محسن کبیری و با کمک مسؤولین انتظامی و پزشکی قانونی و دیگر ارگان‌های ذی‌ربط در قم فیلمبرداری شد.
کد خبر: ۳۴۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 10 December 2016
به گزارش تابناک قم، محسن کبیری با اشاره به استقبال مسؤولان استان از حضور این فیلم در قم اظهار کرد: حضور بیش از 30 نفر از عوامل سازنده در قم و هماهنگی با ارگان‌های مربوطه بسیار سخت است اما با لطفی که مسؤولان به ما داشتند و دلگرمی که به گروه سازنده دادند بیش از 10 روز است که این تیم در قم حضور دارند و از شرایط فعالیت نیز راضی بودند.

وی افزود: فیلمبرداری این فیلم از باشگاه سوارکاری ماهان آغاز شده و بیش از 127 لوکیشن داخلی و خارجی در این فیلم پیش‌بینی شده است که امیدواریم تماشاگران در نهایت از تماشای این فیلم لذت ببرند.

کبیری با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که در جشنواره امسال حضور داشته باشیم، تصریح کرد: عوامل فیلم از بازیگران تا عوامل سازنده فیلم از حضور در این فیلم متفاوت با لوکیشن های زیاد لذت می‌برند، این فیلم، کار راحتی نیست اما همه عوامل سختی کار را می‌دانند و تلاش می‌کنند بهترین کار خویش را ارائه دهند.

تهیه‌کننده فیلم «360 درجه به کاپیلا» که در نقش کارآگاه در همین فیلم نیز بازی دارد هدف خود را از حضور این عوامل در قم را اینگونه اعلام کرد و گفت: هدف من از حضور این عوامل ارتقاء سطح فیلم‌سازی قم است تا سهم استان در سینمای کشور بیش از پیش نمایان شود.

وی تصریح کرد: خیلی راحت بود که من از قم به گروه ملحق شوم اما برای جامعه سینمایی قم که حضور این عوامل می‌توانست کمکی به ایشان باشد کاملاً برعکس شد و این عوامل در قم حضور پیدا کردند و از این حضور نیز بسیار راضی هستند.

کبیری با اشاره به اینکه پس از طی مراحل پایانی این فیلم بلافاصله فیلم سینمایی «زخم باد» را با بازی آقایان محمود پاک نیت و مجید مشیری در بندرعباس کلید می‌زنیم، افزود: فعالیت مؤثر در عرصه سینمایی کشور بسیار مهم‌تر از فعالیت کمی است و به همین دلیل سعی داریم که فعالیتی که می‌کنیم مؤثر باشد و در حال بررسی فیلمنامه مصائب یک فرشته نیز هستم تا ببینم برنامه‌های بعدی ما چه خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار