مسابقه‌های شبانگاهی کیک بوکسینگ در سبک اسپرت که با حضور بیش از 300 ورزشکار در قم برگزار شد در حالی به پایان رسید که حواشی آن بیش از نتایج مسابقه‌ها مورد توجه قرار گرفت.
کد خبر: ۳۴۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 10 December 2016
به گزارش تابناک قم، حاشیه‌های برگزاری یک دوره مسابقه‌های سبکی رزمی این بار ارتباطی به درگیری و جنجال نداشت. عجیب‌ترین قسمت برگزاری یک دوره مسابقه با پهنه کشوری در قم این بود که ورزشکاران در نیمه‌شب نیز مشغول مسابقه بودند و حوالی صبح به مسابقه‌های خود پایان دادند. 

اتفاق عجیبی که با هیچ معیار سنجش علمی قابل توجیه نیست. در این باره اما «جواد محمدزاده»، رئیس هیأت ورزش‌های رزمی، توضیح داده است. 

وی با سلب مسئولیت برگزاری مسابقه‌ها از هیأت ورزشی زیر نظرش اظهار کرد: برگزاری این مسابقه‌ها در قم یک تصمیم درون سبکی بوده به طوری که مسئول سبک اسپورت کیک بوکسینگ در کشور و نماینده آن در استان قم هماهنگی آن را انجام داده‌اند.

محمدزاده درباره این که چرا یک مسابقه در ساعت‌های شبانگاهی برگزار شده و تا صبح طول کشیده است، گفت: در این باره مقصر نیستیم. حوالی ساعت 23 شب با شرایطی مواجه شدیم که بخشی از مسابقه‌ها باقی مانده بود و ما به چند ساعت دیگر نیاز داشتیم. به تیم‌های سایر استان‌ها اعلام کردیم باید در روز دیگری در قم یا تهران برای ادامه مسابقه‌ها گرد هم آیند اما آن‌ها گفتند از راه دور به قم آمده‌اند و توانایی یک سفر دیگر را ندارند. در نتیجه با صورت‌جلسه انجام شده و با امضای آن‌ها مقرر شد مسابقه‌ها تا صبح ادامه یابد. به این امر رضایت نداشتیم اما چاره‌ای هم نبود. فکر استقبال بیش از 300 نفری را نمی‌کردیم و برای روز شنبه نیز سالن راحله در اختیار ما نبود و هیأت رزمی سالن دیگری نیز در اختیار ندارد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار