مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های عمرانی در امامزادگان استان ۵ میلیارد تومان هزینه داشته است، گفت: این مبلغ برای پروژه‌هایی که امسال آغاز شده، صرف شده است.
کد خبر: ۳۴۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹ 10 December 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید اسماعیل حسینی‌مقدم ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه استان که در امامزاده ابراهیم برگزار شد، با اشاره به طرح افتتاح پروژه‌های عمرانی امامزادگان در سال جاری اظهار داشت: در حال حاضر 51 پروژه عمرانی در استان آغاز شده که تعدادی از آن‌ها به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به تعمیر و تجهیز امامزادگان و تبدیل آن‌ها به قطب فرنگی تأکید داشته‌اند، افزود: تاکنون گام‌های مناسبی با حمایت و کمک مردم و خیران در استان برداشته‌ شده که بسیاری از مشکلات قم را حل کرده است، حمایت مردم و کمک‌های مالی آن‌ها در اجرای این طرح نیز بسیار موثر و تاثیرگذار بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به هزینه 5 میلیارد‌تومانی هزینه اجرایی این طرح تاکنون تصریح کرد: این مبلغ برای پروژه‌هایی که امسال آغازشده، صرف شده است و پیش‌بینی می‌شود برای به بهره‌برداری رساندن آن‌ها تا پایان سال به 2 میلیاردتومان دیگر نیاز باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار