6 بازی و تنها یک امتیاز،
هرچند که در سال‌های گذشته صبا با نتایج سینوسی موفق به کسب امتیازهای لازم برای بقا در لیگ می‌شد اما به نظر می‌آید امسال برای این کار توان لازم را ندارد.
کد خبر: ۳۴۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 10 December 2016
به گزارش تابناک قم، شاید از همان روزی که تماشاگران از صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام خداحافظی کردند، روزهای تیره صبا شروع شد، تیمی که روزگاری در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت در سال‌های اخیر نه‌تنها به یک تیم معمولی تبدیل‌شده است بلکه طرفدارانی که شاید دریکی دو سال اول به‌صورت احساسی در ورزشگاه حضور داشتند، را نیز از دست داد.

صندلی‌های خالی ورزشگاه که درواقع نشان می‌داد مردم قم برایشان ورزش یا حداقل ورزشگاه پرهزینه فوتبال جذابیتی ندارد، کم‌کم مدیران دولتی استان را نیز با خود همراه کرد به‌طوری‌که در دو سال اخیر تیم صبا در دوران اوج آماده‌سازی پیش از لیگ نه‌تنها دنبال بازیکن نبود بلکه در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد و وضعیتش برای ادامه لیگ مشخص نبود.

وضعیت مدیریتی این تیم هم چندان تعریفی ندارد به‌طوری‌که در دو سال گذشته هیچ‌گاه مدیرعامل این باشگاه مشخص نشد و تنها این محمدرضا کشوری فرد سرپرست باشگاه بوده که پیگیری تمامی امور باشگاه را بر عهده داشت.

این در حالی است که از ابتدای امسال این باشگاه همچنان در انتظار تصمیم سید مهدی صادقی استاندار قم که رئیس مجمع باشگاه صبا محسوب می‌شود، است تا اعضای جدید هیئت‌مدیره و مدیرعامل را معرفی کند.

هرچند که در سال‌های گذشته صبا با نتایج سینوسی موفق به کسب امتیازهای لازم برای بقا در لیگ می‌شد اما به نظر می‌آید امسال برای این کار توان لازم را ندارد، صبا در 4 بازی آخر خود 4 شکست متوالی را تجربه کرده است و آخرین برد این تیم به هفته 7 و بازی با سایپا برمی‌گردد که شاگردان مرفاوی با یک گل به برتری رسیدند.

صبا در حالی دیروز مهمان تیم اول اصفهان بود که این تیم اصفهانی در لیگ امسال با سرمربی گری ویسی هیچ‌گاه نتوانسته نتایج دلخواه خود را کسب کند اما بااین‌حال شاگردان ویسی به‌راحتی توانستند مقابل صبا به برتری برسند.

در این میان حمایت سرپرست باشگاه از کادر فنی تیم نیز در نوع خود جالب است، درحالی‌که انتظار می‌رفت با نتایج اخیر و کسب تنها یک امتیاز از 6 بازی اولتیماتوم جدی به کادر فنی تیم صبا داده شود، مرتضی کاشی مربی صبا در نشست خبری بعد از بازی حرف‌های دیگری زد.

وی اظهار داشت: مدیریت پای کادر فنی باشگاه ایستاده است، اما باید ببینیم بعداً چه اتفاقی می‌افتد. همه دارند زحمت می‌کشند که از این شرایط خارج شویم. می‌توان گفت که ازلحاظ بازیکن کمبودهایی داریم، اما فعلاً نمی‌شود کاری انجام داد و باید برای نیم‌فصل فکری کنیم. اگر همین شرایط ادامه داشته باشد در نیم‌فصل دوم نیز همچنان درگیر مشکلات خواهیم بود.

در این میان این گمانه‌زنی‌ها وجود دارد که با توجه به هزینه‌های بالای تیم داری در لیگ برتر و علاوه بر آن عدم استقبال مردم قم از تیم صبا، مدیران ارشد استان نیز چندان تمایلی به تیم داری ندارند و برایشان فروش و انتقال تیم صبا به استان دیگر در اولویت قرار دارد تا کسب نتایج درخشان و بقا در لیگ برتر.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار