شهردار قم از تسويه نيمي از بدهي هاي شهرداري قم به بانك ها خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸ 11 December 2016
به گزارش تابناک قم، دكتر سقائيان نزاد با اشاره به تدوين برنامه راهبردي پنج ساله شهر قم اظهار، داشت: يكي از اقداماتي كه در اين مدت پيگيري شد، مسئله بدهي هاي شهرداري قم به بانك ها بود كه تا امروز توانسته ايم ۸۰۰ ميليارد تومان از بدهي هاي بانكي شهرداري را تسويه كنيم.           

شهردار قم با اشاره پيگيري هايي كه براي تخصيص ۷۰۰ ميليارد تومان از بدهي هاي دولت به شهرداري قم و مطرح شدن اين موضوع در هيات دولت، افزود: اگر اين رقم به نتيجه برسد مي توانيم بگوييم تقريبا تمام بدهي ها مستهلك شده چرا كه اين رقم را با طلب بانك ملي تهاتر خواهيم كرد.

وي با اشاره به مشكلاتي كه در اين مدت به واسطه بدهي هاي سنگين شهرداري قم به وجود آمده بود، گفت: در صورت ثمر بخشي اين برنامه ها مي توانيم در شهرداري قم نفس بكشيم و با تمام قدرت به سراغ پروژه هاي زيربنايي برويم.

وي تصريح كرد : در برنامه ريزي هاي كه براي شهر قم داشته ايم، تكميل پروژه هاي نيمه تمام را كه براي شهروندان مشكلات ترافيكي و زيست محيطي ايجاد كرده در اولويت قرار داده ايم و پس از آن نوبت به پروژه هاي مهمي مي رسد كه براي تكميل رينگ هاي ترافيكي لازم است.

سقائيان نژاد افزود: شهرداري قم حدود ۲۵ پروژه زيربنايي و مهم را طراحي كرده كه تا سال ۹۹ اين پروژه ها را به ثمر برساند.

وي در پايان اظهار كرد: پس از به ثمر رسيدن اين پروژه هاي زيربنايي و ضرورت نوبت آن مي رسد كه اين خانه را آرايش كنيم و به دنبال مسائلي مانند نمادهاي شهري، اقتصاد شهري و ... برويم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار