در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم آتلیه طهران قم میزبان پاس تهران بود که در پایان با نتیجه پنج بر یک این تیم را در هم کوبید و سه امتیاز ارزشمند را به‌دست آورد.
کد خبر: ۳۴۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳ 11 December 2016
به گزارش تابناک قم، هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی آغاز شد که آتلیه طهران قم در گروه نخست خود در ورزشگاه 2هزار نفری شهید حیدریان به مصاف پاس قوامین تهران رفت و این تیم را به‌سادگی از پیش رو برداشت.

آتلیه پس تساوی ارزشمندی که خارج از خانه برای منصف قائم‌شهر به‌دست آوردند در این دیدار پا به میدان گذاشتند تا سه امتیاز کامل را بگیرند تا خط و نشانی برای سایر حریفان کشیده باشند. در مرحله رفت مرحله گروهی نوزدهم آذرماه آتلیه نخستین دیدار خانگی خود را در فصل جدید برگزار شد که با یک پیروزی شیرین در این بازی باروحیه بالایی به استقبال هفته سوم بروند.

در نیمه نخست این بازی نمایندگان فوتسال قم در لیگ دسته اول بازی را نسبت به حریف خود بسیار هجومی‌تر آغاز کردند که در همین نیمه‌ی نخست توسط سعید قلندری و محمد قدیری به گل رسیدند و با برتری دو گل به رختکن رفتند. شاگردان سید وحید غیاثی در نیمه دوم کار خود را طوفانی آغاز کردند که در طول این نیمه به گل‌های زیادی دست یافتند تا آرامش خاطری این بازی پیدا کنند.

در نیمه دوم محمد هاتفی و علی‌اصغر احمدی دو بازیکن قمی که سابقه، حضور در لیگ برتر را در کارنامه دارند گل‌های سوم تا پنجم را به ثمر رساندند. هاتفی یک گل و احمدی دوگل را برای تیم خود زد تا تیری خلاصی را به سمت تهرانی‌ها شلیک کند و با پنج گل میهمان خود را بدرقه کرده باشند.

آتلیه هم‌اکنون با این پیروزی، چهار امتیازی است و صدرنشین گروه 9 تیمی خود شده است و بایستی در هفته سوم در قرچک به مهمانی مقاومت این شهر برود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار