زنگ پژوهش با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش قم در هنرستان کاردانش امام رضا(ع) به صدا درآمد.
کد خبر: ۳۴۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹ 11 December 2016
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم با حضور در آیین هفته پژوهش و فناوری در این مدرسه زنگ پژوهش را به صدا درآورد که در این مراسم رضا دلیریان رئیس آموزش و پرورش ناحیه 1 قم و جمعی از مسئولان این اداره نیز حضور داشتند. 

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش قم در این آیین با تقدیر از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر خاطرنشان کرد: انسان برای موفقیت در هر زمینه ای نیازمند انجام کار پژوهشی است.

در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان پژوهشگر برتر و نیز سید مجتبی حسنی فر از دانش آموزان پژوهشگر هنرستان کاردانش امام رضا(ع) تجلیل و قدردانی شد و علیرضا جراحی یکی از دانش آموزان این مدرسه چکیده مقاله خود را در ارتباط با اهمیت پژوهش در مدرسه ارائه کرد. 

حسین دلجو مدیر هنرستان کاردانش امام رضا(ع) در حاشیه این آیین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این که لازم است که همیشه به دنبال کسب و انجام امور پژوهشی باشیم، گفت: فعالیت این مدرسه بر محور پژوهش استوار است و بیشتر کادر آموزشی آن دارای تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد و یا دانشجو در این مقطع هستند.

هنرستان کاردانش امام رضا(ع) رتبه دوم اقدام پژوهی را در استان قم کسب کرده است و در ناحیه 1 آموزش و پرورش قم در بلوار 15 خرداد قرار دارد. 

21 تا 28 آذرماه به نام هفته پژوهش و فناوری نامگذاری شده است و «پژوهش تقاضامحور و تجاری سازی فناوری؛ زیربنای اقتصاد مقاومتی» به عنوان شعار هفته پژوهش و فناوری از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار