سرپرست اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام هزار و 300 مبلغ به مناسبت هفته وحدت به سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰ 11 December 2016
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام ابراهیم احمدنژاد با اشاره به اعزام مبلغ ویژه هفته وحدت اظهار کرد: نزدیک به هزار و 300 نفر در این ایام اعزام می‌شوند که از این تعداد 300 نفر مبلغه هستند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از امروز تا 23 آذر امسال ادامه دارد، مبلغان می‌توانند از طریق سامانه سمتا برای اعزام ثبت‌نام کنند.

سرپرست اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام مبلغان هفته وحدت از 23 آذر تا 27 آذر امسال به سراسر کشور خبر داد و افزود: در این اعزام مبلغان رتبه‌‌های پایین تبلیغی اعزام نمی‌شوند، بلکه اولویت اعزام با رشته‌های تخصصی مانند کلام، فرق و مذاهب اسلامی، تاریخ مهدویت و شیعه‌شناسی است و اولویت دیگر استفاده از مبلغان بومی است.

وی عنوان کرد: تاکید شده مبلغان در مورد برخی از مسائل مانند دستاوردهای نظام  جمهوری اسلامی، وحدت اسلامی، شعار سال در قالب اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل، ضرورت اتحاد و همبستگی امت اسلامی، سبک زندگی اسلامی، دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی مطالبی را مطرح می‌کنند.

احمدنژاد خاطرنشان کرد: نقش انقلاب اسلامی در گسترش وحدت اسلامی در جهان اسلام از دیگر مباحث ضروری است که اکثر مبلغان با حضور در مناطق محروم و آسیب‌پذیر به این مسائل می‌پردازند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار