آیت الله نوری همدانی:
مردم گلایه‌های بسیاری در خصوص دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها دارند و با وجود اینکه بارها گفته‌ایم که دریافت دیرکرد حرام بوده و ربا است، ولی ترتیب اثری داده نشده است. گرانی مسئله مهمی بوده و متأسفانه اکثریت مردم در مضیقه مالی هستند و از گرانی رنج می‌برند.
کد خبر: ۳۵۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۵ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار دادستان کل کشور، با اشاره به اهمیت  دستگاه قضا و امر قضاوت در حکومت اسلامی اظهار داشت: قوه قضاییه جزء ارکان مهم و تأثیرگذار کشور بوده و این قوه در برخوردهای قضایی خوب و شفاف عمل می‌کند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل گسترش اعتیاد در جامعه مسئله اشتغال است، خاطرنشان کرد: باید اسباب معیشت، ارزانی و فراوانی نعمت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

این مرجع تقلید ابراز کرد: از قوه قضاییه انتظار داریم سریع‌تر با پرونده‌هایی که چندین سال است مطرح‌شده برخورد کند، همچنین ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را شناسایی کند.

وی با اشاره به وضعیت امنیت در کشور گفت: امنیت ایران در وضعیت بسیار مطلوبی نسبت به کشورهای دیگر قرار دارد و این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است.

این مفسر قران کریم ارسال نامه‌های مردمی درباره دریافت دیرکرد بانک‌ها را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: مردم گلایه‌های بسیاری در خصوص دریافت دیرکرد توسط بانک‌ها دارند و با وجود اینکه بارها گفته‌ایم که دریافت دیرکرد حرام بوده و ربا است، ولی ترتیب اثری داده نشده است.

وی ضرورت حفظ وحدت در بخش‌های مختلف جامعه را مورد توجه قرارداد و گفت: حفظ وحدت از مسائل مهم در جامعه اسلامی است و باید جریانات کشور به این مسئله اهمیت دهند و از انجام هرکاری که به وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولین را خدشه دار می کند پرهیز کنند.

آیت الله نوری همدانی در پایان با انتقاد از وجود گرانی در جامعه گفت: بسیاری از مردم با مشکلات مالی روبه رو هستند و گرانی مشکلات آن‌ها را دو چندان کرده است که باید مسولان برای حل مشکل گرانی برنامه داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
سلام ، بنده هشت سال برای این مملکت جنگیدم ، و جانباز 30درصدم ، سال 83 مبلغ هفت میلیون وام خرید مسکن ، با معرفی بنیاد از بانک ملت گرفتم ، و یک سال قسط دادم ، اما بعد خانه خریداری شده ام ! مورد اختلاف بین شهرداری و جهاد کشاورزی قرار گرفت ! بر سر نوع کاربری ! و تا الان بصورت مخروبه و متروکه افتاده و بیچاره شدم ! واقساط بانکی ام معوق شد! اکنون رفتم بانک وعرض کردم ،6 میلیون از وام بنده مانده و سال 1404 سر رسید پایان قسط بنده است ! بنده اکنون کل شش میلیون رو میدهم و بعلاوه سود 8 سال دیگه رو هم میدهم !یعنی 11 ملیون ! و سند بنده رو ازاد کنید ! اما بانک ملت !! هم 6 میلیون اصل پول رو باضافه 5 ملیون سود 4 درصد رو میخاد باضافه 10 میلیون هم جریمه دیر کرد !!!! هیچ یهودی اینگونه ربا نمیگیره !! حالا نمیدونم چکار کنم ؟؟!! راهنماییم کنید لطفا.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار