اجرای طرح ذوالفقار 9 در قم
فرمانده انتظامی استان قم از اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار 9 در این استان خبر داد. این عملیات یکی از سلسله عملیات های پلیس قم است که با پنج محور اساسی و به صورت مشترک انجام شد.
کد خبر: ۳۵۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۸ 06 January 2017
به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی در حاشیه آغاز طرح عملیاتی ذوالفقار 9 با بیان این که پلیس یک سازمان انقلابی و متعهد به اجرای دقیق ماموریت در همه عرصه هاست، محورهای این عملیات را شامل پاکسازی نشان گاه های آلوده به مواد مخدر، تعقیب و زمین گیرکردن مجرمان، دستگیری سارقان سابقه دار، احساس امنیت و فراگیر کردن احساس امنیت و ارتقاء شاخص های امنیتی در سطح استان قم برشمرد.

وی افزود: در این عملیات مشترک بیش از 650 تن از همکاران در بخش های اطلاعاتی، انتظامی و عملیاتی با بیش از 110 گشت خودرویی و موتوری حضور دارند.
وی تاکید کرد: مهم ترین هدف ما این است که بتوانیم روز به روز پویایی و اقتدار پلیس را در سطح جامعه به نمایش بگذاریم.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: عملیات ذوالفقار 9 در بخش غیرمحسوس از سه روز گذشته آغاز شده و بخش آشکار انجام می شود.

مجتبایی افزود: این عملیات مشترک با حمایت های بسیار خوب دستگاه قضایی به خصوص دادستان قم انجام می شود و امیدوارم به اهدافی که از پیش تعیین شده برسیم.

در پایان این طرح حدود 60 سارق، حدود 30 فروشنده مواد مخدر، حدود 10 قاچاقچی مواد مخدر، حدود 250 معتاد، چهار تن اراذل و اوباش دستگیر و حدود 20 دستگاه خودرو و 30 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و هم چنین حدود 220 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و حدود 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به دنبال ایجاد عدالت و حفظ امنیت هستیم

دادستان عمومی و انقلاب قم نیز در حاشیه آغاز طرح عملیاتی ذوالفقار 9 با تاکید بر برخورد با مخلان نظم و امنیت، گفت: دادستانی همیشه حامی نیروی انتظامی است.

مهدی کاهه ضمن قدردانی از تمامی نیروهای امنیتی و حفاظتی حاضر در این طرح، اظهار داشت: ما در حوزه دادستانی به جد حامی نیروی انتظامی هستیم و رهنمودهای مورد لازم را جهت اجرای امنیت ابلاغ خواهیم کرد. 

وی گفت: کسانی که فکر خامی در سر دارند مطمئن باشند پلیس همیشه در صحنه بوده و دادستانی همیشه حامی نیروی انتظامی است.

دادستان قم افزود: نکته مورد توجه ما حفظ امنیت و آسایش مردم بوده که ضروری ترین مقوله برای یک زندگی است.

وی ادامه داد: با همکاری و تعامل 2 دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد عدالت و حفظ امنیت تحقق یافته و سعی می کنیم که در این شهر مقدس نابهنجاران اجتماعی فضای راحتی را احساس نکنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار