با وجود مشکلات متعدد شهر در مسائل بودجه ای
در حالی که شهر قم از نظر بودجه ای دارای مشکلات بسیار فراوانی است، اما اعضای شورای شهر برای ساختمان خود بودجه یک میلیارد تومانی را به تصویب رساندند. این درحالی است که این روزها شهرداری در حال اصلاح بودجه به سر برده و 34 پروژه عمرانی شهرداری قم نیز حذف شد.
کد خبر: ۳۵۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 08 January 2017
به گزارش تابناک قم، این روزها همواره شهردار و معاونان وی از کمبود بودجه و مشکلات مالی در شهرداری دم می زنند و این درحالی است که اعضای شورای اسلامی شهر برای خود احداث ساختمان یک میلیاردی را به تصویب رساندند.

این درحالی است که این روزها شهرداری در حال اصلاح بودجه به سر برده و 34 پروژه عمرانی شهرداری قم نیز حذف شد.

بودجه عمرانی شهرداری در سال 95 بالغ بر هزار میلیارد و 43 میلیون تومان بوده است و اصل بودجه افزایش زیادی نداشته و تغییراتی در بخش‌ها و ردیف‌های مختلف بودجه صورت گرفته است.

 11 پروژه جدید عمرانی در سرفصل‌های بودجه‌ای عمرانی شهرداری تعریف اما 34 پروژه نیز حذف شده و چهار پروژه نیز تغییر عنوان پیدا کرده است.

بنا به گفته آتش زر عضو شورای شهر قم احداث ساختمان شورای شهر در بودجه حذف شده بود اما به دلیل اصرار شورا یک میلیارد تومان برای آن بودجه گذاشته شده است که این پروژه چند منظوره بوده و در آن پیش‌بینی پارکینگ طبقاتی نیز شده است.

همچنین در اصلاح بودجه کاهش دو میلیاردی تملک ایستگاه‌های فاز نخست مترو را شاهد هستیم و با توجه به اینکه امکان تملک کامل پروژه عماریاسر نبوده 10 میلیارد تومان نیز از بودجه این بخش کاهش پیدا کرده است یعنی با این حساب فاز 5 عمار یاسر که به یک سرطان شهری تبدیل شده باز هم تکمیل نمی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار