مهاجم گلزن تیم‌ فوتبال صبای قم با درخشش در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور برای همراهی تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی 2017 انتخاب شد.
کد خبر: ۳۵۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، از آخرین حضور یک بازیکن صبای قم در مسابقات فوتبال رده‌های سنی فوتبال قهرمانی آسیا نزدیک به سه سال می‌گذرد و حالا بار دیگر فرصتی ایجاد شده تا بازیکنی از تیم‌های پایه باشگاه صبای قم در ترکیب تیم‌ ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان برود.

تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم در حال حاضر چندان در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران خوب نتیجه نمی‌گیرد که بازیکنی در بین مهره‌های مد نظر کارلوس کیروش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در جمع بازیکنان بهترین تیم سال 2016 آسیا داشته باشد.

درخشش تیم‌های پایه باشگاه صبا در لیگ‌های کشور

اما تیم‌های رده‌های سنی پایه باشگاه صبای قم در فصل جاری رقابت‌های باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود فراتر از انتظار ظاهر شده‌اند و با اینکه صبا از نظر مالی توان آنچنان زیادی برای حمایت از تیم‌های پایه خود ندارد اما این تیم‌ها به خوبی مدیریت می‌شوند و اکنون برای فوتبال قم اعتبار کسب می‌کنند.

از سه تیمی که زیر مجموعه باشگاه صبای قم محسوب می‌شوند، در حال حاضر تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان و امید صبای قم در لیگ برتر فوتبال ایران حاضر هستند و تیم فوتبال جوانان صبای قم نیز در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر ایران در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برد.

نوجوانان صبای قم در رتبه سوم لیگ برتر ایران

تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با هدایت محسن یزدی فوتبالیست خوش‌نام سال‌های نه‌چندان دور فوتبال قم، جمعی از استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی را در ترکیب خود دارد و در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید ایران در جدال با تیم‌های مطرح نتایج قابل قبولی کسب کرده است.

نوجوانان صبای قم در گروه سخت که تیم‌های سرشناسی همچون تراکتورسازی و گسترش‌فولاد تبریز و همچنین ملوان بندر انزلی حضور دارند هم اکنون در رتبه سوم لیگ برتر جای دارد و از بخت‌های صعود به مرحله بعدی بازی‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.

قهرمانی جوانان صبای قم در مرحله مقدماتی لیگ دسته اول

تیم فوتبال جوانان صبای قم دیگر تیمی است که امسال به نمایندگی از باشگاه صبا در رده‌های سنی پایه لیگ‌های کشور خوب و موفق ظاهر شده و با حضور تعداد زیادی از بازیکنان آینده‌دار این رده سنی و کادر فنی بومی به سرمربیگری داوود عاصم‌آبادی قهرمان گروه خود در مرحله مقدماتی شده است.

جوانان صبای قم که مصمم و امیدوار به کسب مجوز صعود به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران در این رده سنی یعنی لیگ برتر گام به مسابقات این فصل لیگ دسته اول گذاشته‌اند، در مرحله مقدماتی با کسب 20 امتیاز و نمره 20 قهرمان گروه سوم شدند و اکنون در مرحله دوم قرار دارند و منتظر حریفان هستند.

امیدهای صبای قم صدرنشین لیگ برتر فوتبال کشور

سومین تیم رده سنی پایه باشگاه صبای قم تیم امید این باشگاه است که امسال برای چهارمین بار در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران قرار دارد و با شروع بسیار خوب و خیره‌کننده چهار برد متوالی مقابل حریفان خود کسب کرد و حتی صدرنشین لیگ برتر ایران است.

امیدهای صبای قم نیز با هدایت یک کادر فنی بومی که در راس آنها یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال قم یعنی رضا گلباشی قرار دارد، در فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور اکنون در جمع چهار تیم بالای جدول و از شانس‌های کسب مقام قهرمانی هستند و این برای فوتبال قم برای نخستین‌بار یک اتفاق نادر و شگفت‌انگیز به شمار می‌رود.

دعوت مهاجم گلزن تیم‌های 3 رده سنی صبا به تیم ملی جوانان

اکنون از جمع بازیکنانی که در ترکیب تیم‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه صبا امیدوار به دیده شدن توسط مربیان تیم‌های ملی به فوتبال می‌پردازند، یک بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال جوانان دعوت شده است.

بازیکنی که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید ایران برای تیم امید صبای قم یک گل زده و 6 پاس گل داده و سابقه بازی در تیم‌های جوانان و بزرگسالان صبا را نیز دارد از سوی امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان به اردوی این تیم دعوت شد.

راهیابی تیم ملی فوتبال جوانان ایران به مسابقات جام جهانی

در واقع بعد از عملکرد موفقیت‌آمیز و نتایج بسیار خوبی تیم ملی فوتبال جوانان در مسابقات قهرمانی 2016 جوانان آسیا که با راهیابی مقتدرانه این تیم به رقابت‌های جام جهانی فوتبال در سال 2017 همراه بود، اکنون بهترین‌های این رده سنی برای حضور در اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند.

هدف کادر فنی تیم ملی فوتبال رده سنی جوانان کشورمان که در راس آنها امیرحسین پیروانی حضور دارد، این است که ایران همانند رقابت‌های قهرمانی آسیا در مسابقات قهرمانی جهان نیز پرقدرت ظاهر شده و از اعتبار فوتبال ایران و قاره کهن به خوبی دفاع کند.

رنگرز آخرین بازیکن صبای قم در مسابقات نوجوانان آسیا

بعد از امیرحسین رنگرز جدی که در سال 1393 عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان بود و به عنوان ملی‌پوش تیم فوتبال صبای قم در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود ارائه کرد، اکنون یکی دیگر از بازیکنان آینده‌دار صبای قم به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده است.

رنگرز که اکنون کاپیتان با تجربه‌ای در ترکیب تیم فوتبال امید صبای قم در مسابقات لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور به شمار می‌رود در آن سال بعد از موفقیت در مرحله مقدماتی، به جمع 16 تیم برتر آسیا نیز راه یافتند ولی در مرحله حذفی مسابقات از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال جوانان از 25 دی‌ماه

رضا شکری که سابقه عضویت در تیم‌های رده‌های سنی مختلف باشگاه صبای قم در رقابت‌های لیگ را نیز داشته، اکنون به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم امید صبای قم از سوی کادر فنی تیم ملی جوانان به اردو دعوت شده تا خود را در کنار دیگر ملی‌پوشان برای رقابت‌های جام جهانی 2017 آماده کند.

اردوی تیم ملی فوتبال جوانان ایران از روز بیست و پنجم دی‌ماه آغاز می‌شود و بازیکنان دعوت شده به این اردو تا روز سی‌ام دی‌ ماه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار می‌کنند تا با قدرت در مسابقات جام جهانی سال آینده به مصاف رقبای خود بروند.

درخشش شکری در ترکیب صبای قم برابر رقبای لیگ برتری

شکری به نمایندگی از بازیکنان مستعد صبای قم در حالی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان دعوت شده که یکی از شاگردان رضا گلباشی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های ایران به شمار می‌رود و گلباشی روی این بازیکن به عنوان یکی از بازیکنان موثر و کلیدی صبا حساب ویژه‌ای باز کرده است.

مهاجم گلزن تیم امید صبای قم یکی از بازیکنانی است که بعد از درخشش در مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، همراه با تیمش در جمع مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها جای دارد و اکنون مزد بازی‌های خوب خود را با دعوت به تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان گرفته است.

این در شرایطی است که امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرده و نفراتی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، اصفهان، مازندران، مرکزی، خوزستان، قم، بوشهر و فارس در این اردو حضور دارند.

اردوی تیم ملی فوتبال جوانان در حالی از روز سی‌ام دی ماه آغاز می‌شود که تیم امید صبای قم روز جمعه بیست چهارم دی‌ماه در دیدار حساس خارج از خانه هفته یازدهم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر مس رفسنجان صف‌آرایی کند.

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:





منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار