فرمانده انتظامي شهرستان قم از کشف محموله يک و نيم ميلياردي کفش هاي خارجي قاچاق در قم خبر داد. این محموله از يکي از استان هاي جنوبي به مقصد استان تهران بارگيري شده بود.
کد خبر: ۳۵۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ هادي ديده ور اظهارداشت: مأموران گشت پاسگاه انتظامي لنگرود در پي تصادف يک دستگاه خودرو کاميونت ايسوزو با يک دستگاه تريلي در کيلومتر35 اتوبان کاشان به قم به بار خودرو کاميونت مشکوک و در ادامه با توجه به عدم ارائه مجوز حمل و گمرک از سوي راننده، خودرو را مورد بازرسي قرار دادند.

به گفته وي مأموران پس از بازرسي از خودرو مذکور 245 کارتن12 تايي کفش خارجي قاچاق به ارزش 150 ميليون تومان کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قم افزود: راننده اظهارداشت محموله را از يکي از استان هاي جنوبي به مقصد استان تهران بارگيري کرده که در ادامه دو نفر همدست وي نيز دستگير و نهايتاً متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي استان شدند. 

چهارکشته و دو مجروح حاصل وقوع دو حادثه در قم

رئيس پليس راه استان نیز از وقوع دو حادثه منجر به فوت در محورهاي استان که در نتيجه آن چهارکشته و دو مجروح در پي داشت، خبر داد.

سرهنگ اردشير جمشيدي راد در تشريح اين خبر اظهار داشت: درساعات اوليه بامداد يک دستگاه کاميون فوتون در کيلومتر" 21 آزاد راه قم – کاشان " به علت عدم توجه به جلوناشي از خستگي و خواب آلودگي با قسمت عقب يک دستگاه تريلي ماک برخورد که در نتيجه اين حادثه راننده کاميون فوتون در دم فوت که توسط امداد و نجات از کابين خارج شد.

رئيس پليس راه به حادثه ديگر نيز اشاره کرد و افزود: در ساعت 18 در محور قم جعفريه درکيلومتر 24 يک دستگاه سواري سمند به علت انحراف به چپ  ناشي از سبقت غير مجاز به صورت رخ به رخ با يک دستگاه سواري پژو 405 که در مسير مخالف بود با هم ديگر برخورد که درنتيجه اين حادثه راننده و سرنشين پژو و راننده سواري سمند در دم فوت  و دو نفر سرنشين سمند هم بشدت مجروح شدند.

وي با اشاره به حجم تردد در محور قم جعفريه اظهار داشت: طرح دو بانده شدن اين محور سه و نيم سال است که آغاز شده ولي هنوز 11 کيلومتر آن دو بانده شده که اميد است با پيگيري مسئولان بقيه طرح که حدود 80 درصد پيشرفت فيزيکي داشته تا پايان سال انجام شود.

سرهنگ جمشيدي راد با اشاره به اينکه يک سبقت صحيح سه شرط دارد، بيان داشت: 1- خط ممتد نباشد 2- فاصله قبل و بعد از سبقت رعايت گردد و سوم وسيله اي روبروي آن نباشد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://t.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار