اداره‌کل هواشناسی استان قم خبر داد
طبق پیش بینی اعلام شده امروز هوای قم نیمه ابری است که بارش برف و باران در اواخر شب در مناطق مختلف استان آغاز می شود که این بارش در قسمت های غربی و جنوب غربی از شدت بیشتری برخوردار است و در این مناطق برف پیش بینی می شود.
کد خبر: ۳۶۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، کارشناس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره ‌کل هواشناسی قم با اعلام وضعیت هوای استان عنوان کرد: با ورود یک سامانه، بارش برف و باران از امروز در قم آغاز می شود.

مرتضی صبوری افزود: طبق پیش بینی اعلام شده امروز هوای قم نیمه ابری است که بارش برف و باران در اواخر شب در مناطق مختلف استان آغاز می شود که بارش در قسمت های غربی و جنوب غربی از شدت بیشتری برخوردار است و در این مناطق برف پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: دمای هوای قم امروز بین 8 درجه و 1- سانتی گراد پیش بینی شده است.

کارشناس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره ‌کل هواشناسی قم عنوان کرد: امروز جهت وزش باد شرقی و حداکثر سرعت نیز 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی بیان کرد: دوشنبه نیز هوای قم ابری است و بارش برف و باران پیش بینی می شود که تا ظهر دوشنبه با کاهش ابر و قطع بارش برف و باران مواجه می شویم.

صبوری خاطرنشان کرد: وزش باد در دوشنبه شرقی است و سرعت وزش باد 35 کیلومتر در ساعت است که دمای هوای قم در بالاترین میزان به 10 درجه و در کمترین به 1 درجه می رسد.

وی گفت: طبق پیش بینی ها تا پایان هفته سامانه دیگری در بارش در راه است اما افزایش دما را خواهیم داشت و تنها در اوایل صبح کاهش دما پیش بینی می شود.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار