لاریجانی تأکید کرد؛
تلاش خواهد شد مسائل بازنشستگان رفع شود و باید به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان توجه شود. مردم نباید در رفع مشکلاتشان احساس کنند بی‌یار و یاور هستند.
کد خبر: ۳۶۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ 17 January 2017
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم و همچنین مسئولان این اداره کل و نمایندگان کارگران و کارفرمایان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس قوه مقننه با تأکید بر لزوم توجه به مسائل مردم گفت: مردم نباید در رفع مشکلاتشان احساس کنند بی‌یار و یاور هستند.

لاریجانی با تأکید بر لزوم رفع مشکل بیمه قالیبافان گفت: باید از قالیبافان حمایت شود.

گفتنی است نصرالله بازوند مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم در این دیدار گزارشی از عملکرد و برنامه‌های این سازمان به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

لزوم توجه به اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

لاریجانی با ابراز خرسندی از توجه به اشتغال مددجویان کمیته امداد گفت: اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد باعث خواهد شد شرایط زندگی باکرامت برای این خانوارها فراهم شود.

گفتنی است اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم در این دیدار گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

لزوم حمایت از خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه فضاهای آموزشی

نماینده مردم قم در خانه ملت همچنین با محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم و برقعی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز این استان و جمعی از خیرین مدرسه ساز دیدار و گفت‌وگو کرد.

لاریجانی با تأکید بر لزوم حمایت از خیرین مدرسه ساز در کشور گفت: باید به موضوع توسعه فضاهای آموزشی توجه شود و شهرداری‌ها و وزارت راه و شهرسازی همکاری جدی را با خیرین مدرسه ساز و ادارات کل نوسازی مدارس داشته باشد و اقدامات لازم را برای تسهیل در تأمین زمین‌های مورد نیاز برای ساخت مدارس، انجام دهند.

گفتنی است در این دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان قم و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز این استان گزارشی از فعالیت های خود به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه دادند و مسائل خود را بیان کردند.

لازم به ذکر است پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم احیای تبصره های ماده 18 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش که در رابطه با ساخت مدارس همراه با ساخت مجتمع های مسکونی است را مطرح کرد.

حقوق بازنشستگان با شاغلان همسان‌سازی شود

علی لاریجانی در ادامه دیدارهای خود با جمعی از فرهنگیان بازنشسته کشور دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به لزوم توجه به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان گفت: به دلیل اینکه اصطلاحاً عائله دولت زیاد شده و منابع مالی کشور محدود است، در رسیدگی به مشکلات بازنشستگان مسائلی ایجاد شده است.

لاریجانی افزود: تلاش خواهد شد مسائل بازنشستگان رفع شود و به وضعیت درمانی آنان رسیدگی شود.

گفتنی است در این دیدار جمعی از نمایندگان فرهنگیان بازنشسته از سراسر کشور مسائل و مشکلات خود را بیان کردند و تأکید داشتند که حقوق دریافتی آنان باید با شاغلان همسان‌سازی شود و به وضعیت بیمه‌های درمانی این قشر توجه شود.

دیدار رئیس کانون سراسری دفاتر کفالت و اشتغال اتباع خارجی با رئیس مجلس

لاریجانی با رئیس کانون سراسری دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی کشور نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است در این دیدار قائمی رئیس کانون سراسری دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی کشور گزارشی از وضعیت اتباع خارجی به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه داد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار