برگزاری نشست خبري سرمربيان تيم‌هاي فوتبال صبا و پيكان
مرفاوی با بیان اینکه اولتیماتومی به وی داده نشده است گفت: تلاش می‌کنیم در مقابل پیکان بازی خوبی انجام داده و سه امتیاز را کسب کنیم. جلالی با بیان اینکه انتقال تیم ها از تهران به شهرهای دیگر کار خوبی نبود گفت: مردم شهرهای میزبان هیچگاه تیم های انتقالی را برای خود نمی دانستند.
کد خبر: ۳۶۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۷ 17 January 2017
به گزارش تابناک قم، تیم‌های فوتبال صبای قم و پیکان تهران عصر بیست و هشتمین روز دی‌‌ماه در دیداری حساس از هفته هفدهم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به همین منظور سرمربيان این دو تيم‌ در نشست خبري پيش از بازی آخرين وضعيت تيم‌هاي خود را تشريح کردند.

اولتیماتومی از سوی باشگاه به من داده نشده است

صمد مرفاوی در این نشست با بیان اینکه بازی امروز بازی سختی برای ما و پیکان است، اظهار داشت: در دور برگشت قرار داریم و امتیاز گرفتن برای هر تیمی در این مرحله از فصل دشوارتر می‌شود. تقویت هر تیم در نیم فصل الزامی است و از این نظر شرایط برای همه تیم ها دشوار شده است.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه پیکان در نیم فصل اول خوب امتیاز گرفته است و امیدوارم در این بازی بتوانیم کاری را که می‌خواهیم انجام دهیم تا بتوانیم شکست برابر صنعت نفت را جبران کنیم، گفت: ما در بازی با نفت باید پیروز می‌شدیم و حتی تساوی هم حق ما نبود. ما در آبادان بدشانسی آوردیم و در آن بازی قدر خود را ندانستیم و آن به دلیل استرسی است که در وجود بازیکنان صبا وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه اگر مسائل دیگر اجازه دهد ما می‌توانیم شرایط خوبی مثل همه تیم‌ها داشته باشیم،‌ گفت: ما به دنبال بهبود روند خود هستیم اگر مشکلات برای ما ایجاد دردسر نکند.

مرفاوی بیان داشت: از زمانی که این تیم را تحویل گرفته‌ایم هم مشکل مالی داشته‌ایم و هم مشکل بازیکن. اگر مشکل بازیکن داریم به دلیل همان مشکلات مالی است. ما پیش از شروع فصل بازیکنی را می‌خواستیم که باکیفیت بود و ۶۰۰ میلیون می‌خواست و صبا نمی‌توانست این پول را بپردازد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اولتیماتومی برای برکناری بعد از بازی با پیکان به وی داده شده یا خیر عنوان کرد: من در مغز آدم‌ها نیستم و هیچ اولتیماتومی به من نداده‌اند. شاید بعد از هر بازی هر کسی یک تصمیمی بگیرد ولی هیچ هشداری به من داده نشده است.

سرمربی صبا با بیان اینکه بیشتر بازیکنان ما به دلیل مسائل مالی قرارداد خود را فسخ کرده‌اند، تأکید کرد: ما هر چه می‌گوییم به مسائل مالی بر می‌گردد. بازیکن من ۱۵۰ میلیون تومان قرارداد بسته که از این مبلغ ۳۰ میلیون تومان گرفته است. این بازیکن چطور باید امرار معاش کند؟ بازیکن از شهر دیگری آمده، مسکن تهیه کرده و باشگاه هم به وی مسکن نداده است. هزینه دارد و این بازیکن حساب می کند که اگر جای دیگری دستمزد بهتر می‌گیرد باید به آن جا برود. بازیکنی از سال‌های گذشته هستند که ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیون طلبکار بوده‌اند و امسال بخشیده‌اند و رفتند. بازیکنی نیز هست که در قراردادش قید شده که اگر فلان درصد تا نیم فصل به من ندهید من می‌روم و طبیعی است که برود.

وی تصریح کرد: به دنبال میثم مجیدی هستیم اما شرایط آنها سخت است و موفق به جذب آنها نشدیم. اگر از مشکلات مالی حرف می‌زنیم دلیل نمی‌شود که در بازی تلاش نکنیم. فردا برابر پیکان تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم. اگر قرار است کسی از این تیم برود می‌رود و آن که می‌ماند و کار می‌کند با وجدان خود ادامه می‌دهد.

مرفاوی گفت: اگر به خواست من باشد باید ۸ بازیکن بگیریم. ۶ سهمیه لیگ و ۲ سهمیه آزاد داریم و این ظرفیت هست اما اگر مسائل مالی اجازه دهد. مشکلات در نقل و انتقالات هم یکی دو تا نیست. برخی مربیان پا رو پای هم می‌اندازند چون بازیکن دارند اما ما مشکل داریم و این یک واقعیت است.

انتقال تیم ها از تهران به شهرستان ها اقدام خوبی نبود

مجید جلالی نیز در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازیکنان بسیار خوبی داریم که در این فصل تاکنون توانسته اند خود را به خوبی نشان دهند و امیدواریم این اشتیاق در میان بازیکنان باقی بماند تا رتبه بهتری در جدول به دست بیاوریم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با بیان اینکه صبای قم در شرایط سختی قرار داشته و شاید آنها تصور کنند که این بازی برای آنها مرگ و زندگی است، خاطرنشان کرد: ممکن است بازی سختی را پیش رو داشته باشیم، اما امیدواریم بتوانیم بازی را به خوبی اداره کنیم. 

وی با اشاره به همراهی بازیکن جدید فرانسوی این تیم در بازی امروز، از احتمال جذب کاپیتان تیم ملی افغانستان خبر داد و گفت: ظرفیت های تیم ما کاملا معلوم و مشخص است و شاید گام های فراتر از انتظار تاکنون برداشته ایم، به هر حال باشگاه شرایط خوبی را فراهم آورده و بازیکنان با فراغ بال تمرین می کنند و به دنبال پیشرفت هستند. 

جلالی در ادامه افزود: برای رسیدن به رتبه های بهتر در جدول تا پایان لیگ برتر، باید تا انتهای بازی ها خوب باشیم و امیدواریم همه شرایط منصفانه ادامه داشته باشد.
 
وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه انتقال تیم ها از تهران به شهرهای دیگر کار خوبی نبود و هیچ کدام از تیم ها نتایج خوبی نگرفتند و شاید صبا تا حدودی استثنا بوده، خاطرنشان کرد: مردم شهرهای میزبان هیچگاه تیم های انتقالی را برای خود نمی دانستند و احساس تعلق نداشتند، اما به هر حال بودن این تیم در شهر قم می تواند فرصت خوبی برای جوانان قمی باشد، زیرا یک تیم لیگ برتری امتیاز بزرگی است و باید دلایل آنکه از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است مشخص شود. 

تیم های فوتبال صبای قم و پیکان تهران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور امروز سه شنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصادف یکدیگر می روند. 


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار