استاندار قم خبر داد
با چند بخش خصوصی جلسات مختلفی داشته‌ایم تا تیم را به بخشی واگذار کنیم که دید کاملا ورزشی داشته باشد و طوری مدیریت شود که تیم بدون دغدغه به کار خود در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بپردازد.
کد خبر: ۳۶۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۸ 18 January 2017
به گزارش تابناک قم، در آستانه دیدار صبای قم با پیکان تهران در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور استاندار قم در اردوی تیم صبا حضور یافته و با مدیران، کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار کرد.

در آغاز این دیدار که در محل اردوی صبا در هتل بین‌المللی قم انجام شد، ابتدا محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به ایراد سخن پرداخت و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این باشگاه و موقعیت تیم صبا در لیگ برتر، از استاندار قم به واسطه حمایت‌ها و تلاش برای تامین نیازها و امکانات تیم صبا تقدیر کرد.

تلاش اعضای تیم برای بهتر کردن موقعیت صبا

سپس نوبت به کاپیتان تیم فوتبال صبای قم یعنی غلامرضا عنایتی رسید که به نمایندگی از بازیکنان صبا در حضور استاندار قم صحبت کرد و گفت: تمام اعضای تیم تلاش می‌کنند که صبا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی لیگ برتر بهتر کند اما واقعیت این است که با مشکلات مالی مواجه هستیم.

تلاش براي واگذاري صبا به بخش خصوصي و رفع نيازهاي مالي

وی ادامه داد: مهمترین دلیل اینکه در بازی‌های اخیر لیگ برتر تمرکز لازم را نداریم و به ویژه در لحظات پایانی گل می‌خوریم، این است که بازیکنان تمرکز لازم را نداشته و از ثبات فکری و انسجام روحی برخوردار نیستند، امیدواریم هر چه سریع‌تر به مشکلات رسیدگی شود چون زمان کمی داریم و ممکن است در آینده فرصت جبران نداشته باشیم.

تلاش برای واگذاری صبا به بخش خصوصی و رفع نیازهای مالی

استاندار قم به عنوان رئیس مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی صبا در بخش پایانی این دیدار به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه مرتب پیگیر امور تیم هستند و به همین دلیل نسبت به وضعیت تیم واقف هستم و تمام تلاشم را برای رفع نیازهای تیم انجام می‌دهم.

سیدمهدی صادقی بیان کرد: با چند بخش خصوصی جلسات مختلفی داشته‌ایم تا تیم را به بخشی واگذار کنیم که دید کاملا ورزشی داشته باشد و طوری مدیریت شود که تیم بدون دغدغه به کار خود در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بپردازد.

وی با بیان اینکه سفارش ما به مسوولان استان قم نیز این است که نگاه بهتری نسبت به این تیم داشته باشند، تصریح کرد: بازی‌های شما را می‌بینم و معتقدم که در لحظات آخر بازی‌های اخیر بدشانسی گریبان‌گیر تیم شده اما صبا شایسته جایگاه بهتری در جدول لیگ برتر است و ان‌شاءالله با اقدامات صورت گرفته هر چه سریع‌تر مشکلات تیم رفع می‌شود و شما هم با تلاش دسته‌جمعی و کارگروهی، تیم را به جایگاه خوب خود در این مسابقات برسانید.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار