به منظورامدادرسانی در حادثه پلاسکو صورت گرفت
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی نیروهای بحران و آتش‌نشانی قم برای اعزام به تهران و امدادرسانی به مصدومان حادثه برج پلاسکو خبر داد. اورژانس 115 قم نیز آمادگی خود را برای اعزام نیروهای امدادی به منظور کمک به استان تهران برای حادثه پلاسکو اعلام کرد.
کد خبر: ۳۶۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 19 January 2017
به گزارش تابناک قم، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به حادثه آتش‌سوزی و ریزش برج پلاسکو تهران اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش با وجود خدمات‌رسانی گسترده نیروهای آتش‌نشانی تهران ساختمان ریزش کرد و برخی هموطنان مصدوم شده‌اند و برخی نیز زیر آوار مانده‌اند.

حمیدرضا عابدی خرسند ضمن ابراز تأسف از این حادثه، آمادگی شهرداری قم و نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای اعزام به تهران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در این زمینه با توجه به ضرورت اقدامات سریع و عاجل در بحران و با عنایت به اینکه شهر قم به عنوان شهر معین استان تهران در مواقع بحران مطرح است، نیروهای آتش‌نشانی در حال آماده باش برای اعزام به تهران در صورت لزوم هستند.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه جان بسیاری از شهروندان و نیروهای خدوم آتش‌نشانی به خطر افتاده است که امیدواریم هیچ‌یک از هموطنان در خلال این حادثه دچار مشکل جدی نشده باشند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: آمادگی نیروهای مدیریت بحران شهرداری و آتش‌نشانی برای اعزام به تهران به مسوولان اعلام شده و در صورت نیاز به سرعت این کار انجام خواهد شد.

همچنین مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم از همان دقایق اولیه حادثه ساختمان پلاسکو در تهران، طی تماس تلفنی با مسئولان و همکاران اورژانس تهران اعلام آمادگی خود را برای هرگونه اعزام نیروی تخصصی انسانی و آمبولانس و تجهیزات پزشکی اعلام کرد.

بنابراین گزارش بخشی از پرسنل اورژانس 115 قم در ستاد اورژانس و با آمادگی کامل برای هرگونه اعلام نیاز احتمالی از تهران حضور دارند.

شایان ذکر است امروز در حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو تهران، متاسفانه این ساختمان کاملا تخریب شده و گفته می‌شود تعدادی از آتش نشان‌ها زیر آوار مانده‌اند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار