امام جمعه قم تأکید کرد؛
امام جمعه قم گفت: دستگاه قضایی باید بدون تبعیض و در چارچوب قانون با مجرمان برخورد کند.
کد خبر: ۳۶۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار دادستان قم گفت: باید زمینه‌هایی فراهم شود که دشمن با وجود آنها جرأت نکند به حریم‌ها نزدیک و قداست شکنی کند.

وی با تبیین آمادگی کامل سخت افزاری و نرم افزاری در مقابله با نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی افزود: همیشه باید در حال آمادگی کامل باشیم و باید در همه زمینه‌ها به طوری رفتار کنیم که دشمنان هراس داشته باشند و در دل آنها به نوعی ترس وجود داشته باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: یک مجرم وقتی مرتکب جرمی می‌شود از حقوق خداوند تجاوز کرده و دشمن خدا به حساب می‌آید و باید توبه کند.

وی با بیان اینکه می‌توان در کنار اقدامات سخت افزاری از روش‌های دیگر برای مقابله با مجرمان استفاده کرد، گفت: می‌شود با رفتارهای نرم، مجرم را به هراس انداخت چرا که اقدامات مقابله‌ای با مجرمان اگر همیشه با حالت خشونت باشد، پایدار نمی‌ماند و با فروکش کردن و کاهش اقدامات، دوباره مجرمان به سمت بزهکاری و هنجار شکنی خواهند رفت.

آیت الله سعیدی اظهار داشت: دستگاه قضایی باید بدون تبعیض و در چارچوب قانون با مجرمان برخورد کند و در کنار اقدام قاطع، باید با ابزارهای نرم افزاری بتواند پیگیر افراد مجرم باشد که این شیوه هم سریع‌تر جواب می‌دهد و هم پایدار است.

امام جمعه قم گفت: دستگاه قضایی باید با مجرمان به گونه‌ای رفتار کند که خود مجرمان شرمسار شوند و دیگر به دنبال رفتارهای هنجار شکن و خلاف قانون نباشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار