تیم فوتبال صبای قم در همه سال‌های حضورش در قم و فعالیت در لیگ برتر برای استفاده از بازیکنان بومی توسط عموم مردم زیر فشار قرار داشته است.
کد خبر: ۳۶۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، نگاهی به وضعیت حضور بازیکنان قمی در لیگ شانزدهم فوتبال ایران نشان می‌دهد حضور بازیکنان بومی در صبا پررنگ‌تر از همیشه بوده است.

صبا امسال از ابتدای فصل تاکنون از وجود سیدمهدی حسینی، هافبک میانی خود، بهره‌مند بوده است و این بازیکن باهوش و کوتاه‌قامت پس از این که 2 سال از حضور در میادین محروم بود از سال گذشته به صبا برگشت و امسال نیز جایگاه ثابتی در ترکیب صبای قم داشته است. 

داوود بهادری، هافبک و مدافع کناری صبا، نیز از جمله بازیکنان جوان بومی بود که همانند نیم‌فصل دوم لیگ پانزدهم، امسال نیز برای صبا به میدان رفت و شاید به‌اندازه حسینی در ترکیب صبا حاضر نبود، به طور کلی در زمره بازیکنانی بود که آمار بازی قابل قبولی از خود بر جای گذاشتند. نفر سوم فهرست بومی‌های صبا، عرفان بادی بازیکن جوان این تیم است که در پست مدافع کناری برای این تیم به میدان رفته است.

وی در نخستین سال حضورش در تیم اصلی صبا تا این مقطع از فصل 2 بازی هم برای صبا انجام داده است که برای بازیکنی جوان، بومی و تازه وارد چون عرفان بادی آمار خوبی است. 

عرفان بادی زمانی یک مهاجم بود اما وقتی 2 سال قبل تیم جوانان صبا را ترک کرد و به تیم امید استقلال پیوست تبدیل به یک مدافع کناری شد و اکنون مرفاوی نیز از حضور وی و میدان دادن به وی و سایر جوان‌های صبا راضی است. محسن کرمی، دیگربازیکن بومی تیم صبای قم است که به سکو قفل شده و امسال نیز شانسی برای بازی پیدا نکرده است و شاید برای وی، باقی ماندن در صبا و دنبال نکردن راه خروجی از این باشگاه یکی از اشتباهات بزرگ دوران حرفه‌ای وی بوده باشد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار