در شرایطی که ارتباط بین ورزش و رسانه به یکی از مهم‌ترین مسیرها برای توسعه یک رشته ورزشی تبدیل شده، برخی از هیأت‌های ورزشی در استان قم در حیاط‌خلوت اداره می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، ناآگاهی از نقش رسانه‌ها و اطلاع‌رسانی عمومی توسط برخی از هیأت‌های ورزشی استان قم از یک‌سو و میل عمدی به فعالیت بی‌سروصدا و بدون حضور چشم تیزبین رسانه‌ها از سوی دیگر سبب شده است این ایده در اذهان کارشناسان پدیدار شود که برخی از هیأت‌های ورزشی در استان قم در حیاط‌خلوت اداره می‌شوند. 

نکته جالب این است که عمده این دست از هیأت‌های ورزشی، معمولاً موفقیتی در عرصه رشته خود ندارند و به دلیل هراس از انتقادها ترجیح می‌دهند در دید رسانه‌ها نباشند. 

در رشته کبدی، این مشکل به طور جدی وجود دارد و در شرایطی که کبدی قم ادعا می‌کند می‌خواهد عموم مردم با رشته مدال‌آور کبدی آشنا کند، خبری از ارتباط عمومی کبدی با مردم قم نیست. 

در رشته تیراندازی با کمان نیز این مشکل به طور عمده دیده می‌شود و فعالیت‌های کمانداران به فضایی محدود و افرادی خاص خلاصه شده است. 

ژیمناستیک، شنا، وزنه‌برداری و موتورسواری و اتومبیل‌رانی دیگر هیأت‌های ورزشی هستند که از نظر رسانه‌ای و ارتباط عمومی عملکرد قابل دفاعی ندارند. 

این در شرایطی است که در مقابل، برخی از رشته‌های ورزشی نظیر تکواندو، جانبازان و معلولان، تنیس روی میز، فوتبال و ورزش‌های رزمی توانسته‌اند ارتباط عمومی مناسبی با مردم برقرار کنند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار