شهردار قم با تاکید بر اینکه بافت‌های فرسوده شهری نیازمند مدیریت واحد هستند گفت: دولت، وزارت راه و شهرسازی و دیگر ارگان‌های کشور در بافت‌های فرسوده دخیل هستند و با همکاری یکدیگر اقدامی جدی در این حوزه انجام دهند.
کد خبر: ۳۶۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد با تاکید بر اینکه بافت‌های فرسوده شهری نیازمند مدیریت واحد هستند اظهار کرد: دولت، وزارت راه و شهرسازی و دیگر ارگان‌های کشور در بافت‌های فرسوده دخیل هستند و با همکاری یکدیگر اقدامی جدی در این حوزه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه بافت فرسوده شهر قم بالغ بر هزار و 700 هکتار است گفت: شهرداری به تنهایی‌ نمی‌تواند اقدام قابل توجهی در حوزه بافت فرسوده انجام دهد.

شهردار قم با اشاره به خطراتی که در کشور ما مردم را تهدید می‌کند گفت: رفع خطرات و رعایت موارد ایمنی نیازمند عزم جدی تمام مسوولان در سه قوه است.

وی حساسیت شهرداری قم در حوزه توسعه رعایت موارد ایمنی در شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: آتش‌نشانی در حوزه آموزش‌های ایمنی اقدامات جدی را در دستور کار قرار داده تا مشکلات و خطرات ایمنی برای مردم کمتر شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه در مورد ساختمان‌های خطرساز دیگر نباید احساسی برخورد شود گفت: باید قبل از هر رخدادی از خطرات احتمالی پیشگیری شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ایمن‌سازی بوستان‌های شهر گفت: عمده بوستان‌های نا ایمن ایمن‌سازی شده و این طرح در حال گسترش‌ است و در بخش‌های مختلف سعی داریم چنین طرحی را اجرایی کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار