عضو شورای اسلامی قم مطرح کرد
عضو شورای اسلامی قم گفت: باید در بودجه تعیین شده برای سازمان آتش نشانی بازبینی صورت بگیرد و بودجه بیشتری به این سازمان اختصاص پیدا کند.
کد خبر: ۳۶۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، مصطفی ملایی با اشاره به وضعیت بودجه سازمان آتش نشانی اظهار کرد: شهردار قم در بحث بودجه رویکرد مثبتی به این سازمان دارد و سال گذشته 13 میلیارد تومان بودجه به سازمان آتش نشانی شهرداری قم اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: در شهر قم عقب ماندگی زیادی در حوزه فعالیت سازمان آتش نشانی وجود دارد و هر رقمی هم که به عنوان بودجه به این سازمان اختصاص پیدا کند، باز هم کم است، اما با این وجود در بودجه سال آینده شهرداری قم بودجه سازمان آتش نشانی کمتر از نصف شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: باید به سازمان آتش نشانی به صورت ویژه توجه شود و در بودجه تعیین شده برای این سازمان بازبینی صورت بگیرد و بودجه بیشتری به این سازمان اختصاص پیدا کند.

ملایی با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های آتش نشانی در شهر قم اظهار کرد: به لحاظ تعداد این ایستگاه‌ها در شهر به سطح استاندارد رسیدیم، اما شهر قم نیاز به یک ایستگاه مرکزی آتش نشانی دارد، همچنین باید بودجه ای برای خرید تجهیزات موردنیاز سازمان آتش نشانی شهر قم اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به ساخت و سازهایی که در شهر قم صورت می‌گیرد، باید نردبان‌های بلند برای سازمان آتش نشانی خریداری شود، این سازمان همچنین جرثقیل سنگین ندارد و باید این جرثقیل برای آتش نشانی خریداری شود.

عضو شورای اسلامی قم افزود: همچنین با وجود اینکه واحدهای تولیدی شیمیایی و پتروشیمی در شهرک‌های صنعتی شهر قم وجود دارد، اما تجهیزات مقابله با آتش سوزی در این واحدهای شیمیایی در سازمان آتش نشانی وجود ندارد.

ملایی ایجاد ایستگاه مرکزی آتش نشانی در شهر قم را ضروری دانست و تصریح کرد: باید یک ایستگاه مرکزی آتش نشانی در این شهر ایجاد شده و امکانات در آن متمرکز شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید کاظمی پیش از شهادت در جمع فرماندهان سپاه گفته بود که آنچه برای ما مهم است، بحث ایمان و باور است و تک تک آتش نشانان در شهر قم با ایمان و باور فعالیت می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار