تیم فوتبال هنگ امسال به عنوان نماینده استان قم در لیگ فوتبال جوانان کشور در دسته مناطق شرکت می‌کند و به دنبال رسیدن به سطحی است که صبای قم در آن حضور دارد.
کد خبر: ۳۶۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 24 January 2017
به گزارش تابناک قم، گرچه ماه‌ها از پایان لیگ فوتبال جوانان استان قم می‌گذرد، فدراسیون فوتبال در هفته‌های پایانی سال برای برگزاری مسابقات رده سنی پایه کشور در دسته مناطق برنامه‌ریزی کرده است. 

بر این اساس، فوتبال قم در لیگ جوانان کشور یک نماینده به نام هنگ خواهد داشت. هنگ امسال در لیگ جوانان استان قم به مقام قهرمانی رسید و این روزها تمرین‌های خود را در حال برگزاری دارد. قرار است به منظور تقویت نماینده قم در این مسابقات، چند بازیکن از سایر باشگاه‌ها به طور موقت به هنگ بپیوندند تا این تیم را در مسابقات جوانان کشور همراهی کنند.

هنگ، یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال قم است که از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در فوتبال قم فعالیت می‌کرده و چند سال اخیر احیا شده است. 

نکته جالب در مورد این تیم این است که هنگ در حالی امسال در لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان قم نیز حضور دارد که بازیکنان این تیم را همان بازیکنان رده سنی جوانان آن تشکیل می‌دهند که این موضوع نشان از سرمایه‌گذاری ویژه و انتحاری باشگاه هنگ روی رده‌های سنی پایه است. 

هنگ در لیگ برتر فوتبال استان قم فقط یک بازیکن بزرگسال دارد و همه بازیکنان این تیم جوان هستند که وقوع چنین پدیده‌ای در لیگ برتر فوتبال استان قم بی‌سابقه است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار