رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران از فعالیت 52 پزشک عمومی و 20 پزشک متخصص در مراکز درمانی این شهرستان خبر داد و گفت: پزشکان متخصص در رشته داخلی، جراحی، اطفال، زنان، رادیولوژی، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، بیهوشی و قلب و عروق خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۳۶۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 24 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر شهریار رسولیحاشیه بازدید فرماندار دهلران از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: نیاز مراکز درمانی دهلران به پزشکان متخصص گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، چشم، پوست، جراح کلیه و مغز و اعصاب است تا کادر متخصصان رشته های پزشکی تکمیل شود.
 
وی از فعالیت هفت مرکز بهداشتی درمانی در اینشهرستان خبر داد و افزود: این مراکز درمانی در بخش های سراب میمه، زرین آباد، موسیان، شماره یک و 2 شهری دهلران، دشت عباس و بیشه دراز قرار دارند و خدمات پزشکی عمومی و تخصصی به مردم ارائه می کنند.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران با اشاره به وجود 33 خانه بهداشت در مناطق روستایی و حاشیه ای این شهرستان تاکید کرد: در خانه های بهداشت نیز خدمات درمانی اولیه به روستاییان ارائه می شود.
 
دکتر رسولی همچنین گزارشی از روند خدمات رسانی شبکه بهداشت و درمان به مردم ارائه کرد و یادآور شد: دولت یازدهم خدمات مناسبی با هدف رفع دغدغه‌های درمانی مردم ارائه کرده که مهمترین آن اجرای طرح تحول نظام سلامت با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم مناطق محروم است.
 
وی از فعالیت 2 مرکز پایگاه سلامت امید در شهر دهلران نیز خبر داد و اضافه کرد: برای هر چه بهتر اجرایی کردن طرح تحول سلامت و ارائه خدمات بیشتر به مردم، این پایگاه ها راه اندازی شده اند.
 
به گفته وی، در شهرستان دهلران همچنین هفت پایگاه مرکز فوریت های پزشکی اورژانس شامل 6 پایگاه جاده ای و یک پایگاه شهری فعالیت دارند.
 
دکتر رسولی بر ضرورت توجه به اعتبارات حوزه بهداشت و درمان شهرستان برای رفع کمبودها تاکید کرد و افزود: تامین تجهیزات اداری و پزشکی و توسعه فضاهای درمانی نیازمند اعتبار است که امیدواریم محقق شود تا شاهد ارتقای بیش از پیش خدمات پزشکی و درمانی به مردم باشیم.
 
فرماندار دهلران نیز در این بازدید بر ضرورت ارتقای ناوگان خودرویی مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان تاکید کرد.
 
سید حسینعلی موسوی با اشاره به عمومی بودن خدمات بهداشت و درمان افزود: توجه بیشتر به انجام وظایف ذاتی و ارتقای سطح خدمات و افزایش کیفیت آن از موضوع های مهمی است که باید برای افزایش رضایت مردم مورد توجه باشد.
 
وی طرح تحول سلامت را خدمتی ماندگار و تاثیر گذار از دولت تدبیر و امید دانست و تاکید کرد: این طرح موجب رضایت مندی مردم از خدمات بهداشت و درمان و حوزه سلامت به ویژه در مناطق محروم و دور افتاده شده است.
 
فرماندار دهلران همچنین بر ضرورت پیگیری ایجاد پایگاه های جاده ای برای منطقه سپتون و عین خوش از توابع این شهرستان تاکید کرد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار