صبای قم بازی 6 امتیازی را برد
صبا با گل‌های نظامی‌پور و بایرامی برد ارزشمندی مقابل سیاه جامگان کسب کرد و بالاتر از این تیم در رده چهاردهم قرار گرفت. در این دیدار تیم صبا که دو هفته است از مشکلات فاصله گرفته و نتایج بهتری کسب می کند، توانست سه امتیاز بر اندوخته‌های خود بیافزاید.
کد خبر: ۳۷۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 10 February 2017
به گزارش تابناک قم، در ادامه مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ دیدار صبای قم هم و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، که صبای قم به پیروزی رسید.

در این دیدار تیم صبا که دو هفته است از مشکلات فاصله گرفته و نتایج بهتری کسب می کند، توانست یک پیروزی دیگر کسب کند و سه امتیاز بر اندوخته‌های خود بیافزاید.

 2 گل صبا در این بازی توسط نظامی پور(47) و بایرامی (82) به ثمر رسید و تک گل سیاه جامگان را آذرپاد (63) به ثمر رساند تا صبا با 3 پیروزی در دور برگشت آرام آرام خود را از قعرنشینی دور کند. 

آنها بالاخره توانستند به رده چهاردهم جدول صعود کنند و بالاتر از سیاه جامگانی قرار بگیرند که امروز برای توقف حریف انرژی زیادی مصرف کرد اما موفق نبود. صبا 19 امتیازی و سیاه جامگان 17 امتیازی هستند. 
 
صبای قم:محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، امید نظامی‌پور، میثم مجیدی(88- حمیدرضا دیوسالار)، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، کیوان امرایی، امید جهانبخش(75- رضا عنایتی) و مهرداد بایرامی(84- علیرضا رمضانی)
سرمربی: صمد مرفاوی
 
سیاه جامگان:مسعود همامی، محسن آقایی، علیرضا وحیدجلیلی، مصطفی احمدی، رضا شربتی، محسن آذرپاد، مرتضی رنجبر(69- حسین بادامکی)، وحید عسگری، سالار افراسیابی(64- میلاد میداوودی)، روح‌الله سیف‌اللهی و عباس عسگری(46- گوران یرکوویچ)
سرمربی: خداداد عزیزی
 
شرح گل
 
صبا 1 - سیاه جامگان صفر(دقیقه 47: امید نظامی‌پور): امرایی داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که با استفاده از سرعت خود نفوذ کرد و با پاس در عرض پای چپ نظامی‌پور را پشت محوطه 6 قدم صاحب فرصت کرد و این مدافع راست با شوت محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.

صبا 1 - سیاه جامگان 1(دقیقه 63: محسن آذرباد): اشتباه پیاپی مدافعان صبا فرصت خوبی برای سیاه جامگان فراهم کرد که در یکی از موقعیت‌های این تیم، ارسال سیف‌اللهی به تیرک دوم و ضربه سر آذرباد تبدیل به گل شد.

صبا 2 - سیاه جامگان 1(دقیقه 81: مهرداد بایرامی): امرایی با پاس خود مجیدی را راه انداخت که او هم پس از دریبل مدافع مقابل‌اش توپ را به مقابل دروازه سیاه جامگان فرستاد تا مهرداد بایرامی با ضربه تک ضرب دومین گل صبا را بزند.

افت بازیکنان صبا را جبران می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: دیروز اعلام کردم که بازی سختی در پیش داریم. در بازی مقابل پرسپولیس نگفتم بازی خیلی سختی در پیش داریم، چون هر دو تیم سیاه جامگان و صبا به ۳ امتیاز بازی احتیاج داشتند بنابراین، این بازی پراسترس بود.

عبدالصمد مرفاوی افزود: بازیکنان ما فکر کردند که به راحتی می‌توانند تیم سیاه جامگان را شکست دهند ولی در یک هفته اخیر به بازیکنان تأکید کردم که باهوش باشند و از فرصت‌ها استفاده کنند.

وی با بیان این که شروع بازی بازیکنان صبا خوب نبود، اظهار کرد: با صحبت‌هایی که شد، بازیکنان ما کم کم متعادل‌تر بازی کردند و از جناح چپ دو گل تاکتیکی به ثمر رساندند.

سرمربی صبای قم با بیان اینکه رقابت با تیمی که می‌خواهد بازی مستقیم انجام دهد خیلی سخت است، تأکید کرد: بازیکنان ما در بخش میانی زمین بازی همیشگی را انجام ندادند و افت داشتند ولی در بخش دفاعی بهتر عمل کردند.

وی افزود: در هفته آینده سعی می‌کنیم این افت را جبران کنیم تا بتوانیم در بازی آینده شرایط خوبی داشته باشیم.

مرفاوی اضافه کرد: اگر بازیکنان ما باهوش‌تر عمل می‌کردند می‌توانستند از فضای خالی که به وجود می‌آمد استفاده کنند ولی از این فرصت‌ها استفاده نشد.

وی نسبت به ارتقای این تیم در جدول لیگ برتر ابراز امیدواری کرد و در مورد بازی میثم مجیدی در دفاع چپ برای نخستین بار گفت: میثم مجیدی بعد از چند هفته اولین بازی را انجام داد. چون مجیدی در حمله رو به جلو بهتر عمل می‌کند، به دفاع چپ منتقل شد.

سرمربی تیم صبای قم گفت: اینکه بدنش هنوز به این جا عادت نکرده مقداری زمان می‌خواهد ولی همین که در این بازی ثمربخش بود خدا را شکر می‌کنیم که تفکر ما جواب داد.

مستحق باخت نبودیم

مربی تیم سیاه‌جامگان نیز پس از شکست 2 بر یک تیمش برابر صبا اظهار داشت: به تیم حریف تبریک می‌گویم. امروز خوب بازی کردیم و مستحق باخت نبودیم. روز گذشته گفته بودم این بازی شش امتیازی است. صبا با این برد شرایطش بهتر از ما شد. از طرفی پدیده هم باخت و شرایط برای ما سخت‌تر شد. در بین تیم‌های قعر جدول تیم‌هایی مثل سایپا تشکیلاتی دارند و شرایطشان با سیاه جامگان و صبا فرق دارد. به هر حال بازی تمام شد و ما تمام تلاش‌مان را کردیم.

مرتضی شفیعی گفت: آقای عزیزی هم گفت که وقتی تیم به بحران رسید دیگر کمک کردن فایده ندارد. سال گذشته ما نبودیم اما مسئولان تنها در روز آخر دست به دست هم دادند که اتفاقا تیم هم بازی را برد و در لیگ ماند. نمی‌دانم چرا مسئولان مشهد دوست ندارند تیم داشته باشند. حداقل این است که وقتی تیم‌های مشهدی در لیگ بمانند، سایر تیم‌ها می‌توانند برای زیارت به مشهد بیایند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار