برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد پردیسان قم در تماس با خبرنگار ما از دریافت هزینه برای استفاده دانشجویان از پارکینگ دانشگاه گلایه داشتند.
کد خبر: ۳۷۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۸ 12 February 2017
به گزارش تابناک قم، یکسال است که دانشگاه آزاد پردیسان قم محل پارکینگ خودروها را به بخش خصوصی اجاره داده است و دانشجویان برای استفاده از پارکینگ باید پول پرداخت کنند پیش از این به دانشجویان فیش پرداخت می شد که در روز برای هر بار خروج از پارکینگ و ورود مجدد هرینه مجدد پرداخت نکنند.

یکماه است که ارائه  فیش هم متوقف شده و دانشجویان در روز با هربار خروج از دانشگاه باید مبلغ 500 تومان پرداخت کنند، در حالی دانشجویان در هر ترم مبلغ زیادی شهریه پرداخت می کنند و باید این خدمات رایگان باشد.

به گفته دانشجویان به حراست دانشگاه  اعلام شده دانشجویانی که ماشین های خود را در پارکینگ دانشگاه پارک نمی کنند حق عبور از محل ورودی پارکینگ به دانشگاه را ندارند.
حرکت نامناسب دانشگاه آزاد قم

زیرا احتمال دارد دانشجویان در طول روز چندین بار به دانشگاه رفت و آمد کنند به همین خاطر خودروهای خود را جلوی پارکینگ پارک می کنند و پیاده از پارکینگ وارد دانشگاه می شوند زیرا از پارکینگ به دانشگاه راه ورودی دارد اما همین را هم از دانشجویان دریغ می کنند.

با ارائه کارت دانشجویی استفاده از پارکینگ خودروها در دانشگاه ها معمول است اما در پارکینگ دانشگاه آزاد قم با ارائه پول استفاده از پار کینگ مجاز است.

با توجه به اظهارات دانشجویان دانشگاه آزاد پردیسان قم سایت ما اماده شنیدن پاسخ مسئولین دانشگاه آزاد قم است.

منبع: ثامن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار