فدراسیون جهانی کاراته نخستین رنکینگ سال 2017 خود را اعلام کرد که امیر مهدی‌زاده در کومیته مردان در دسته منهای 60 کیلوگرم همچنان در رده سوم قرار دارد.
کد خبر: ۳۷۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۱ 12 February 2017
به گزارش تابناک قم، امیر مهدی‌زاده این روزها در شادی تولد فرزندش است اما اعلام رنکینگ فدراسیون جهانی کاراته تثبیت کننده جایگاه وی در رده سوم بود. 

وی در رنکینگ پایانی سال 2016 نیز در همین رده قرار داشت و در رنکینگ جدید که تغییرهای عمده‌ای در آن دیده می‌شود نتوانسته از سکوی سوم بالاتر برود. 

جفری برنس هلندی این بار جای داگلاس بروس برزیلی را در صدر گرفته است. برنس در فینال مسابقه‌های جهانی لینز اتریش در فینال برابر امیر مهدی‌زاده شکست خورد.

اگر مهدی‌زاده در مسابقه‌های لیگ جهانی کاراته در پاریس شرکت کرده بود به صدر جدول می‌رفت اما غیبت وی در فرانسه و از دست دادن امتیاز حضور در مسابقه‌ها سبب شد وی در رده سوم باقی بماند. 

علت حضور نیافتن مهدی زاده در فرانسه، روزهای منتهی به پدر شدن مهدی زاده بود و امیرکاراته ایران ترجیح داد به جای نبرد در پاریس، در کنار همسر و فرزند تازه متولد شده‌اش باشد. 

در همین حال مهدی‌زاده امسال در سوپر لیگ کاراته در هیچ تیمی عضویت ندارد و برخی از کارشناسان کاراته معتقدند ادامه این روند ممکن است به تضعیف جایگاه وی در تیم ملی کاراته بینجامد. 

مهدی‌زاده خود را آماده حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی می‌کند و هدف خود را مدال آوری از المپیک 2020 توکیو قرار داده اما کسی از آینده خبر ندارد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار