در حاشیه بازدید استاندار قم از پلیس فتا مطرح شد
در پنجمین سال فعالیت پلیس فتا در قم شاهد قدرت و توان پلیس برای حفظ امنیت مردم در فضای مجازی هستیم به گونه ای که پلیس قم رتبه نخست کشور در کشف جرائم سایبری را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۳۷۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۹ 14 February 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی استاندار قم با حضور در مرکز پلیس فتا این استان از از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه این بازدید گفت: در پنجمین سال فعالیت پلیس فتا در قم شاهد قدرت و توان پلیس برای حفظ امنیت مردم در فضای مجازی هستیم به گونه ای که پلیس قم رتبه نخست کشور در کشف جرائم سایبری را به خود اختصاص داده است. 
 
وی با بیان اینکه رویکرد پلیس در حوزه های چهارگانه؛ سیاسی، اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی، اقدامات پیش دستانه و پیشگیرانه است، افزود: آسیب زدایی از فضای مجازی نیازمند هوشیاری و آگاهی مردم خصوصا قشر جوان جامعه است.

مجتبایی در ادامه ضمن  تقدیر از تلاش های پلیس فتا به عنوان حافظان امنیت جامعه بر ضرورت ارتقاء بیش از پیش فعالیت های پیش گیرانه سایبری تاکید کرد و گفت: چهار حوزه پیشگیری، مراقبت، ارشاد و کنترل، موجب ارتباط فکری، فرهنگی بین پلیس و جامعه می شود که این امر وظیفه خطیر پلیس فتا را بیش از پیش می کند.

مردم از شبکه های ارتباطی صحیح استقاده کنند

استاندار قم نیز با اشاره به سوء استفاده برخی افراد از فضای مجازی و انجام اعمال مجرمانه خارج از اصول و قوانین کشور افزود: پلیس فتا در راستای مقابله با این افراد و مصون نگه داشتن این فضا برای شهروندان نقش مهمی را ایفا می کند.

سید مهدی صادقی با اشاره به برنامه های پیشگیرانه کنترلی پلیس برای جلوگیری از ارتکاب به جرم و نیز شناسایی افراد خاطی ادامه داد: حریم خصوصی مردم از جمله مباحث مهمی است که کارکنان پلیس فتا در حفظ آن عملکرد خوبی داشته اند.

وی همچنین با تاکید بر داده کاوی پلیس فتا برای شناسایی آسیب های اجتماعی افزود: جمع آوری آمار دقیق و صحیح، برنامه ریزی در رابطه با کاهش معضلات اجتماعی را تسهیل خواهد کرد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار