حواشی دیدار سایپا و صبا
دیدار شاگردان فرکی و مرفاوی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر، با نمایشی سرد و کسل کننده و بدون اینکه موقعیت جدی روی دروازه ها خلق شود بدون گل به اتمام رسید. این دیدار با حواشی و درگیری های مختلفی همراه بود.
کد خبر: ۳۷۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۱ 18 February 2017
به گزارش تابناک قم، سایپای تهران و صبای قم با عملکردی که نشان از تیم هجومی نداشتند به تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر دو صاحب یک امتیاز شوند.

سایپای تهران
حامد لک، عزت الله پورقاز، سجاد مشکل پور، جونیور، سعید لطفی، امید خالدی، ابراهیم صادقی، ایوب کلانتری(68- میلیچ بوگدان)، علی قلی‌زاده(59- رضا جعفری)، غلامرضا رضایی(84- محمدرضا سلیمانی) و محمدرضا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی

صبای قم
محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی(43- امید جهانبخش)، میثم مجیدی(77- محمد بائوج‌رضایی)، کیوان امرایی و مهرداد بایرامی
سرمربی: صمد مرفاوی
 
شرح بازی

شاگردان حسین فرکی در دقایق ابتدایی بازی را در کنترل خود داشتند ولی با پرس بازیکنان صبا آنها نیز نتوانستند موقعیت چندانی خلق کنند و تنها روی دو فرصت نه چندان جدی به دنبال گلزنی بودند که بی‌دقتی آنها موجب شد فرصت‌هایشان از دست برود؛ در ادامه تیم مرفاوی نیز که به نظر می‌رسد به دنبال تساوی است توپ را در زمین خودی بیشتر در گردش درآورد و با همین تاکتیک نیمه اول را بدون گل تمام کرد.

در نیمه دوم نیز نمایش 45 دقیقه اول دو تیم تکرار شد و با وجود اینکه مرفاوی تعویض‌های هجومی‌ای انجام داد اما تیم او فقط در میانه زمین به دنبال حفظ توپ بود و سایپا هم با وجود اینکه ارسال‌هایی از جناحین داشت اما برنامه‌ای برای استفاده از آنها نداشت؛ برنامه تیم فرکی بیشتر روی نفوذ از سمت چپ زمین بود که حاصلی نداشت و از طرف دیگر تیم مرفاوی با بازی مستقیم برای دور کردن توپ و ضد حملات برنامه داشت اما آنها هم نتوانستند به گل برسند تا این مسابقه بدون گل به اتمام رسد.

حواشی دیدار

نارنجی پوشان پایتخت با وجود میزبانی در این دیدار طبق تشخیص کادر فنی خود برای نخستین بار در فصل جاری از پیراهن های سرمه ای استفاده کردند.

محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل صبا، رضا درویش مدیرعامل سایپا، مهدی ترابی، روزبه چشمی و ابراهیم شکوری از حاضران در جایگاه CIP بودند.

امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان با حضور در ورزشگاه دستگردی عملکرد بازیکنان جوان 2 تیم را زیرنظر گرفت.

حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه بودند.

50 هوادار تیم صبا پرچم سیاه و سفید بزرگی در دست داشتند.

با وجود سرمای هوا، کودکانی که قبل از شروع بازی همراه با بازیکنان به زمین می آیند، لباس آستین کوتاه تن کرده بودند و از سرما به خود می لرزیدند.

حسین فرکی قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت صبا رفت و با صمد مرفاوی و نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد.

حامد لک، سعید لطفی و ایوب کلانتری بازیکنان سایپا از سرمربی صبا رخصت گرفتند.

حنیف عمران زاده، محسن فروزان، مهرداد بایرامی و امید نظامی پور قبل از آغاز بازی با حسین فرکی خوش و بش کردند.

در نیمه اول این بازی میثم مجیدی پس از تذکر محمدرضا فغانی از داور بازی عذرخواهی کرد تا کارت زرد دریافت نکند.

حنیف عمران زاده و محسن فروزان بارها در نیمه اول از سوی هواداران صبا تشویق شدند.

بنر بزرگی از حامد لک بین هواداران سایپا به چشم می آمد و آن ها دروازه بان تیم خود را با شعار "حامد دست طلایی" تشویق کردند.

اعتراض صمد مرفاوی در اواخر نیمه اول به داور چهارم منجر با جروبحث وی با حسین فرکی همراه شد. البته سرمربیان 2 تیم در پایان نیمه از هم دلجویی کردند.

پس از تعویض قاسم دهنوی با امید جهانبخش در ترکیب صبا، دهنوی حاضر نشد روی نیمکت بنشیند و مستقیم به رختکن رفت. البته جهانبخش هم در پایان نیمه اول چند دقیقه ای برای گرم کردن در زمین باقی ماند و در این لحظات با رضا جعفری مهاجم نیمکت نشین سایپا خوش و بش کرد.

ابراهیم شکوری مدافع سابق خودروسازان بین 2 نیمه با رضا درویش مدیرعامل سایپا، علی رضا دهقانی گزارشگر بازی و امیر حسین پیروانی صحبت کرد.

ماموران حراست ورزش در ابتدای نیمه دوم چند دقیقه ای با بازیکنان تیم بانک خوزستان که در مجموعه ورزشی دستگردی اردو زده بودند و برای تماشای بازی سایپا و صبا به ورزشگاه آمده بودند، درگیر شدند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار