معاون مرکز فوریت های پزشکی قم گفت: در محور قم - جعفریه در شرایطی که در کنار برودت هوا، یخبندان زمین هم وجود داشت، تصادف بین دو خودروی نیسان و پژو منجربه فوت یک تن شد.
کد خبر: ۳۸۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۱ 19 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی با اشاره به این که این تصادف امروز صبح رخ داد، افزود: کارکنان و یک دستگاه آمبولانس اورژانس بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و با توجه به لعزنده بودن جاده، آمبولانس را همراه با آلارم و فلاشر روشن در حاشیه امن پارک کردند و بر بالین مجروح پژو حاضر شدند که متاسفانه در معاینات مشخص شد راننده پژو در دم فوت کرده است.

وی ادامه داد: در زمانی که پرسنل اورژانس مشغول انجام وظیفه بودند، یک دستگاه خودروی زانتیا به علت سرعت بسیار بالا و توانایی نداشتن راننده در کنترل خودرو، ابتدا با یک دستگاه خودروی وانت و سپس با آمبولانس اورژانس 115 برخورد کرد که این آمبولانس دچار خسارت و آسیب‌های جدی شد. 

وی تصریح کرد: در این حادثه، راننده زانتیا به شدت مجروح شد(ضربه سر) که مجددا آمبولانسی دیگر از اورژانس115 به محل اعزام شد و مجروح (راننده زانتیا) را بعد از انجام اقدام های اولیه پزشکی به مرکز درمانی شهر قم منتقل کرد.

جعفریه از توابع استان قم در فاصله حدود 40 کیلومتری مرکز شهر قم قرار دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار