در هفته بيست و چهارم لیگ برتر انجام مي‌شود
تيم فوتسال ياسين‌پيشرو قم در بيست و چهارمين هفته مسابقات فصل جاري ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور با شكارچي قهرمان ليگ رقابت مي‌كند.
کد خبر: ۳۸۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۵ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته دهم از دور برگشت بازی‌های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از روز یکشنبه هشتم اسفند ماه آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتر در آستانه پایان این فصل، هفت مسابقه حساس در شهرهای مختلف برگزار می‌کنند.

این در شرایطی است که بالای جدول رده‌بندی تیم گیتی‌پسند اصفهان با کسب 54 امتیاز مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی است و یاسین‌پیشرو قم در هفته پایانی این رقابت‌ها یکی از حریفان این تیم به شمار می‌رود، ضمن اینکه دومین گزینه قهرمانی تیم مس سونگون است و سومین بخت قهرمانی تیم حفاری اهواز محسوب می‌شود که از قضا یاسین‌پیشرو قم یکی از حریفان این تیم نیز قلمداد می‌شود.

یاسین‌پیشرو قم بعد از به دست آوردن یکی از آسان‌ترین پیروزی‌های خود در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم قعرنشین لیگ یعنی طرح و توسعه الوند قزوین، اکنون باید آماده رویارویی با تیم رده سوم جدول یعنی حفاری اهواز باشد، دیداری که از ساعت 16 روز هشتم اسفند در اهواز به انجام می‌رسد.

نماینده فوتسال قم در بیست و سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان یک دیدار خانگی برابر تیم آخر جدول رده‌بندی یعنی طرح و توسعه الوند بود و توانست دهمین برد این فصل خود را در این بازی برابر طرح و توسعه الوند قزوین رقم بزند.

اکنون تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم با انگیزه جبران شکستی که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم حفاری اهواز متحمل شد، باید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از هفته بیست و چهارم به مصاف این تیم برود و برای ارتقاء جایگاه خود در جدول نیز تلاش کند.

نماینده فوتسال استان قم بعد از دو باخت متوالی برابر دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران، با سه امتیاز دیدار خانگی برابر تیم آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر همچنان در رتبه نهم است و در حالی که این روزها بازیکنان اعتصاب کننده این تیم نیز مجوز همراهی تیم خود را ندارند، قطعا کار مشکلی برابر حفاری خواهد داشت.

حفاری اهواز شکارچی قهرمان دو فصل اخیر مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته بیست و سوم این بازی‌ها است، زیرا خوزستانی‌ها توانستند در بازی خارج از خانه برابر شاگردان وحید شمسایی در تیم تاسیسات دریایی تهران، این تیم را با حساب پنج بر سه شکست بدهند و از نگاه فوتسالی‌ها، شکارچی قهرمان لیگ لقب بگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار