عضو هیئت‌رئیسه مجلس:
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدامات دونالد ترامپ نژاد پرستانه است، گفت: این نژادپرستی در ذات آمریکایی‌ها بوده که در حقیقت ترامپ صورت واقعی حکومت آمریکا را با این کار نشان داد.
کد خبر: ۳۸۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، احمد امیرآبادی اظهار داشت: با اقدامات رئیس‌جمهور آمریکا بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به نظر می‌رسد، کار خیلی‌ها در شناختن ماهیت آمریکا را در دنیا آسان کرد.

وی بابیان اینکه کشور آمریکا با راه انداختن جنگ در دنیا و به غارت بردن منابع ملت‌ها ظاهراً نشان می‌دادند برای نجات ملت‌ها آمده‌اند، افزود: رئیس‌جمهور آمریکا با این اقدام اخیر خود، ماهیت حقیقی آمریکایی‌ها را به جهان نشان داد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور آمریکا با این اقدامات به‌جایی نخواهند رسید دیگر زمان سابق نیست که هر دولتی هر کاری دلش خواست انجام دهد، دیگر دنیای بزن‌دررو تمام‌شده در این زمان هر کس در دنیا اقدامی را انجام دهد باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات دونالد ترامپ نژادپرستانه است، خاطرنشان کرد: این نژادپرستی در ذات آمریکایی‌ها بوده که در حقیقت ترامپ صورت واقعی حکومت آمریکا را با این کار نشان داد.

امیرآبادی عنوان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا قطعاً نتیجه کارش را خواهد دید، بنابراین به نظر می‌رسد که دشمنان نتیجه‌ای نخواهند گرفت اما آنچه واقعیت مسئله بود این است که ماهیت اصلی دشمنان روشن شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار