نتايج موفق همراه با حضور هفت بازیکن تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در جمع مدعيان آقاي گلي جدال مدعيان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور قمي‌ها را به يك تيم موفق و پرقدرت در ليگ ايران اميدوار كرده است.
کد خبر: ۳۸۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، در شرایطی که عملکرد پر فراز و نشیب همراه با برخی نتایج ضعیف و دور از انتظار نماینده لیگ برتری فوتسال قم یعنی یاسین‌پیشرو، موجب کاهش علاقه قمی‌ها به این رشته پرطرفدار و جذاب ورزشی شده است، اما نماینده قم در مسیر صعود به لیگ برتر نتایج موفقی کسب می‌کند.

نماینده قم در مسیر راهیابی به بازی‌های فصل 1396 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم آتلیه‌طهران قم است که تا کنون توانسته نتایج قابل قبولی در بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران کسب کند و خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر ایران نیز به علاقمندان به این رشته بشناساند.

رقابت 18 تیم در لیگ دسته اول فوتسال

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در گروه نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم‌های مقاومت قرچک‏، شاهد شیراز، فردوسی مشهد، بهراد اردبیل، استقلال‌نوین ماهشهر، مبل کریمی البرز، پاس قوامین تهران و حاجی‌منصف قائمشهر هم‌گروه شده است.

این در حالی است که امسال رقابت مدعیان صعود به بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور 18 تیم در دو گروه 9 تیمی برگزار می‌شود و بعد از انجام دیدارهای مرحله مقدماتی به شکل رفت و برگشت، در مجموع چهار تیم راهی مرحله نهایی خواهند شد.

نمره 20 آتلیه‌طهران قم

تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم از 11 بازی خود در مرحله گروهی بازی‌های این فصل تا پایان هفته سوم از نیم‌فصل دوم،‌ موفق به کسب 6 پیروزی، دو تساوی و البته تحمل سه باخت شده است و هم اکنون با کسب 20 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه نخست جای دارد.

در این فصل ترکیبی از بهترین فوتسالیست‌های بومی به رهبری یک کادر فنی بومی به سرمربیگری سیدوحید غیاثی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه‌های ارم‌کیش قم، کیش‌ایر، صبای قم و دبیری تبریز برای به دست آوردن مجوز صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رقابت می‌کند.

درخشش بازیکنان آتلیه‌طهران در جمع برترین گلزنان لیگ

نماینده فوتسال قم با بها دادن به بازیکنان جوان و جویای نام و مدیریتی علاقمند به فوتسال با حضور رسول قلی‌زاده که به عنوان یک بخش خصوصی دوست‌دار این رشته ورزشی در فوتسال هزینه می‌کند، هم اکنون علاوه بر شانس بالای صعود به لیگ برتر فوتسال، هفت بازیکن خود را نیز در جمع برترین گلزنان این فصل می‌بیند.

در بین گلزنان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور هم اکنون سعید قلندری با 9 گل زده بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود و محسن بخشی با هشت گل در مکان دوم جای دارد، ضمن اینکه محمد قدیمی با 6 گل سومین گلزن برتر تیمش به شمار می‌رود.

علی‌اصغر احمدی با پنج گل زده، علی ابراهیم‌بیگی بازیکن با تجربه سابق ارم‌کیش، دبیری تبریز و کیش‌ایر قم به عنوان کاپیتان تیم آتلیه‌طهران قم با چهار گل زده، محمد هاتفی با سه گل زده و محمد رمضانی، مهدی خیری و سیدعلی حسینی هر کدام با یک گل زده، بهترین گلزنان این تیم در جمع گلزنان شاخص لیگ دسته اول فوتسال هستند.

اقتدار آتلیه‌طهران قم در دیدارهای خانگی

این در حالی است که نماینده فوتسال قم فصل را با تساوی دو بر دو در میهمانی تیم حاجی‌منصف قائمشهر آغاز کرد و سعید قلندری زننده هر دو گل تیمش بود، آتلیه‌طهران قم در هفته دوم در سالن شهید حیدریان قم با نتیجه پنج بر یک از سد پاس قوامین تهران عبور کرد و سعید قلندری، محمد قدیمی، محمد هاتفی و علی‌اصغر احمدی (دو گل) گلزنان این تیم بودند تا نماینده قم نخستین برد این فصل را کسب کند.

شاگردان سیدوحید غیاثی در هفته سوم به جدی‌ترین رقیب خود یعنی مقاومت قرچک در سالن شهدای هفتم‌تیر این شهر پنج بر سه باختند در حالی که محمد قدیمی، علی ابراهیم‌بیگی و محسن بخشی در این بازی گلزنی کردند اما نخستین باخت این فصل برای نماینده قم به ثبت رسید.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم در هفته چهارم استراحت کردند اما در هفته پنجم برابر تیم مبل کریمی البرز در دومین دیدار خانگی خود در حضور تماشاگران قمی که به سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم آمده بودند حریف را 6 بر پنج شکست داد در حالی که محمد هاتفی و محسن بخشی هر کدام دو بار، محمد رمضانی و سعید قلندری گلزنان این تیم بودند.

رتبه سوم آتلیه‌طهران قم در پایان نیم‌فصل

بازی هفته ششم از مرحله گروهی رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر در شهر ماهشهر با حساب چهار بر دو به نفع تیم استقلال‌نوین ماهشهر به پایان رسید تا دومین باخت این فصل در دیدارهای خارج از خانه برای نماینده قم شکل بگیرد و گل‌های علی ابراهیم‌بیگی و سعید قلندری فایده‌ای برای کسب امتیاز نداشته باشند.

آتلیه‌طهران قم در هفته هفتم بازی‌های این فصل در سومین بازی خانگی خود پذیرای تیم فردوسی مشهد بود و با حساب پنج بر سه از سد حریف عبور کرد، در حالی که محسن بخشی دو گل، مهدی خیری، علی ابراهیم‌بیگی و علی‌اصغر احمدی هر کدام یک گل دیگر برای این تیم زدند.

سپس نوبت به میهمانی هفته هشتم این بازی‌ها در مصاف خارج از خانه برابر تیم شاهد شیراز رسید که این بازی با برتری سه بر دو به نفع شیرازی‌ها تمام شد و هر دو گل تیم آتلیه‌طهران قم را بهترین گلزن این فصل آنها یعنی محمد قدیمی به ثمر رساند اما سومین باخت قمی‌ها در این دیدار رقم خورد.

آتلیه‌طهران قم در هفته نهم و پایانی بازی‌های نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگا‌ه‌های کشور در چهارمین بازی خانگی خود پذیرای تیم بهراد اردبیل بود و در دقایق پایانی سه بار به گل رسید، در حالی که محسن بخشی و علی‌اصغر احمدی دو بار در این دیدار برای نماینده قم گلزنی کردند.

فاصله یک امتیازی قمی‌ها با صدر جدول

شاگردان سیدوحید غیاثی در نخستین هفته از دور برگشت بازی‌های این فصل لیگ پنجمین بازی خانگی خود را برابر تیم حاجی‌منصف قائمشهر برگزار کردند و این دیدار در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال با برتری چهار بر سه به نفع آتلیه‌طهران تمام شد و محسن بخشی، سیدعلی حسینی، سعید قلندری و محمد قدیمی برای نماینده قم گل زدند.

پاس قوامین تهران حریف تیم آتلیه‌طهران قم در هفته دوم از دور برگشت بازی‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال ایران بود که در سالن شهید دستگردی تهران از شاگردان غیاثی پذیرایی کرد اما با نتیجه سه بر دو به نماینده قم باخت، در حالی که در این بازی گلزنان قم علی ابراهیم‌بیگی، محمد قدیمی و سعید قلندری بودند.

سرانجام نوبت به حساس‌ترین بازی آتلیه‌طهران قم در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برابر جدی‌ترین رقیب این تیم یعنی مقاومت قرچک صدرنشین گروه نخست رسید و بازی آنها از هفته دوازدهم در سالن شهید حیدریان قم با تساوی سه بر سه پایان یافت.

البته این بازی پربرخورد و پرگل،‌ در ثانیه‌های پایانی حاشیه‌های زیادی هم داشت اما در نهایت دو قدرت اول گروه نخست در قم امتیازها را تقسیم کردند تا در فاصله چهار هفته به پایان این رقابت‌ها همچنان دو بخت اصلی صعود به مرحله نهایی این بازی‌ها باشند،‌ در حالی که محسن بخشی و سعید قلندری گلزنان نماینده فوتسال استان قم در این دیدار حساس و جذاب لیگ دسته اول بودند تا نماینده قم هم اکنون در فاصله یک امتیازی تیم صدرنشین مقاومت قرچک یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار