دومین دوره مسابقه‌های فوتسال رده سنی نونهالان استان قم اسفند امسال آغاز می‌شود تا در روزهای منتهی به پایان سال آخرین دوره مسابقه‌های رسمی فوتسال استانی در قم نیز برگزار شود.
کد خبر: ۳۸۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۳ 21 February 2017
به گزارش تابناک قم، مسابقه‌های فوتسال نونهالان زیر 13 و 15 سال استان قم امسال دومین دوره خود را پشت سر می‌گذارد و مراحل نهایی برای صدور کارت بازی نونهالان فوتسالیست استان در حال انجام است. 

این مسابقه‌ها سال گذشته در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد که حدود 8 تیم در آن شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود این مسابقه‌ها امسال با تعداد تیم بیشتری به انجام برسد. هیأت فوتبال استان قم در زمینه کمک به فوتسال پایه، ورودی حضور در این مسابقه‌ها را 300 هزار تومان در نظر گرفته است.

محمدرضا عباسی، دبیر کمیته مسابقه‌های هیأت فوتبال استان قم، در گفت‌وگو با همشهری اظهار کرد: فراخوان برای برگزاری این مسابقه‌ها مدت‌هاست انجام شده است و در مرحله نهایی‌سازی حضور تیم‌ها قرار داریم.

وی افزود: نونهالان فوتسالیست، آینده فوتسال استان را می‌سازند و با توجه به این که فوتسال در خون مردم قم جاری است و قم همواره بازیکنان باکیفیتی تحویل فوتسال ایران داده در تلاش هستیم با ساماندهی رده‌های پایه بازدهی فوتسال قم در زمینه پرورش بازیکنان را به حداکثر برسانیم. 

عباسی گفت: مراسم افتتاحیه مسابقه‌ها روز پنجشنبه (5 اسفند) در سالن صادقیه کشتارگاه برگزار خواهد شد و پس از پایان لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم در رده سنی بزرگسالان، با برگزاری این مسابقه‌ها تقویم مسابقاتی سال 95 فوتسال استان قم بسته خواهد شد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار